سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  عدم تحویل کارت ملی بعد از چهار ماه / مهدی: اینجانب چهار ماه است که جهت تعویض کارت ملی، مدارک خود را تحویل داده‌ام ولی بعد از گذشت چهار ماه هنوز کارت‌های اینجانب حاضر نشده است. مراجعه که می‌کنیم کسی پاسخگو نیست.
■  تشکر از کادر بیمارستان شرکت نفت / غلامعلی شیری: اینجانب به نوبه خود از مدیریت و کادر اداری بیمارستان شرکت نفت واقع در خیابان سرهنگ سخایی تشکر می‌کنم. اینجانب 34 سال قبل به خاطر جانبازی در این بیمارستان بستری بودم و هفته پیش به این بیمارستان جهت دریافت پرونده پزشکی خود مراجعه کردم که رفتار کادر اداری این بیمارستان بسیار خوب و عالی بود.
■  همسان‌سازی حقوق بازنشستگان / جعفر شهسواری: اینجانب بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری هستم. از نمایندگان محترم درخواست داریم در بودجه سال آینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشسته‌ها تدابیر لازم را در نظر گیرند، چون در حال حاضر میزان حقوق دریافتی ما کفاف یک زندگی دونفره را هم نمی‌دهد.
■  معافیت تک فرزندان از خدمت در مناطق محروم / خانم امانی: از وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست داریم فکری به حال خانواده‌هایی کنند که تک فرزند دختر دارند و سن پدر و مادر آنها بالای 70 سال است. این دختران جهت ادامه تحصیل در شغل پزشکی می‌بایست طرح خود را در شهری دورافتاده انجام دهند. از وزیر محترم بهداشت درخواست دارم مانند تک فرزندان پسر که از خدمت سربازی معاف می‌شوند تسهیلاتی را برای تک فرزندان دختر ایجاد کنند که از انجام طرح پزشکی خود در مناطق دورافتاده معاف شوند.