مدیرعامل متروی تهران اعلام کرد: افتتاح سه ایستگاه مترو تا پایان سال

مدیرعامل متروی تهران در مورد آخرین وضعیت خطوط 6 و7 مترو توضیحاتی را ارائه کرد.
علی امام در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت خطوط 6 و 7 مترو با بیان اینکه در پی بازدید شهردار تهران از روند تکمیل خط 6، حناچی به بانک شهر قول داد که شهرداری تهران به تعهدات مغفول مانده خود در خصوص ارائه ملکی به بانک در راستای تجهیز خط 6 اقدام کند گفت: با اینکه خط 6 از لحاظ سیویل در موقعیت خوبی قرار دارد اما تنها 10 درصد تجهیزات در آن نصب شده است.
وی با بیان اینکه با تزریق 200 میلیارد تومان می‌توانیم نسبت به تکمیل ساخت و تجهیزات 9 کیلومتر از خط 6 از دولت آباد تا میدان شهدا با 3 ایستگاه بعثت دولت آباد و شهدا اقدام کنیم گفت: اگر تا پایان سال تامین اعتبار شود می‌توانیم این نوع کیلومتر را افتتاح کنیم.
مدیرعامل مترو تهران در مورد آخرین وضعیت خط 7 مترو نیز با بیان اینکه خوشبختانه مبلغ 700 میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت به حساب شهرداری ریخته شده است و اخیراً به دست مترو رسیده است گفت: برنامه‌ریزی‌های دقیق در مورد تخصیص این 700 میلیارد تومان به خط 7 مترو انجام شده است و در صدد آن هستیم که این مبلغ را در طول خط با رایزنی با پیمانکاران اصلی و جزئی صرف کنیم.


امام با بیان اینکه خط 7 مترو تا پایان سال آینده بنا به زمانبندی باید افتتاح شود گفت: اما براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال سه ایستگاه افتتاح خواهد شد.
وی افزود: ایستگاه هلال احمر در محدوده 6 کیلومتری است که در تیر ماه افتتاح شد که به دلیل نبود پله برقی ایستگاه عبوری به شمار می‌رفت و بین ایستگاه نواب و مهدی قرار دارد که تا پایان بهمن ماه افتتاح خواهد شد. همچنین قسمت شمالی خط 7 یعنی میدان صنعت تا نواب نیز افتتاح خواهد شد و ایستگاه تربیت مدرس نیز با رفع نواقص و تکمیل سیگنالینگ به مدار بهره‌برداری تا پایان سال خواهد رسید.
امام افزود: تا پایان شهریور ماه سال آینده نیز 6 ایستگاه دیگر وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
ارائه بسته جدید حمایت از 13 بیماری خاص و صعب‌العلاج متن استعفای دکتر هاشمی پس از معرفی سرپرست جدید وزارت بهداشت متن نامه استعفای وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه منتشر شد. منشاء بوی نامطبوع در شهر تهران همچنان در هاله‌ای از ابهام این وسیله امن و ارزان را از مردم سمنان دریغ نکنید این حلقه را بشکنید آقای رئیس جمهور در همایش دانشگاه مفید قم بررسی شد نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در تقنین از مجلس تا مجمع تشخیص مصلحت نظام دکتر ظریف: بزرگترین افتخار ما این است که کسی نمی‌تواند بگوید اگر یک هفته از شما حمایت نکنم عربی، روسی یا انگلیسی صحبت می‌کنید! دموکراتها طرح استیضاح ترامپ را به جریان می‌اندازند حضرت آیت‌الله صانعی در نشست پایانی بررسی حقوق زنان در فقه: نوآوری در فقه باید براساس کتاب و سنت و عقل باشد گفتگوی اختصاصی روزنامه جمهوری اسلامی با خانم عفت مرعشی همسر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هنوز هم احساس می‌کنم آشیخ اکبر زنده و تاثیر گذار است ظریف خطاب به دولت آمریکا: تهدید، تهدید بدنبال می‌آورد و احترام هم احترام مدیرعامل متروی تهران اعلام کرد: افتتاح سه ایستگاه مترو تا پایان سال جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوهای ایرانی به اقیانوس اطلس می‌روند قیمت پرتقال شب عید 3100 تومان تعیین شد با حضور وزیر دفاع در شرکت صنایع الکترونیک شیرازانجام شد؛ افتتاح خطوط تولید تجهیزات پیشرفته الکترونیکی در شیراز