سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■ تک فرزندان دختر از خدمت در مناطق محروم معاف شوند / خانم امانی: از وزیر محترم بهداشت درخواست داریم فکری به حال خانواده‌هایی کنند که تک فرزند دختر دارند و سن پدر و مادر آنها بالای 70 سال است. این دختران جهت ادامه تحصیل در شغل پزشکی می‌بایست طرح خود را در شهری دورافتاده انجام دهند. از وزیر محترم بهداشت درخواست داریم مانند تک فرزندان پسر که از خدمت سربازی معاف می‌شوند تسهیلاتی برای تک فرزندان دختر ایجاد کنند که از انجام طرح پزشکی در مناطق دورافتاده معاف شوند.
■ هجوم زمین خواران به روستایی در مسجد سلیمان / یک مخاطب: عده‌ای به بهانه ساخت و ساز کارخانه و تأسیس شرکت به روستاهای مسجد سلیمان هجوم برده و زمین‌های کشاورزی مردم را به زور تصاحب می‌کنند. از مسئولان درخواست داریم پیش از اینکه این موضوع به یک معضل بزرگ تبدیل شود نسبت به این مسأله اقدامات لازم را انجام دهند.
■ گرانی داروی سرطان پروستات / مجتبی شیخی: اینجانب بازنشسته وزارت کار هستم و ماهانه مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان حقوق مستمری می‌گیرم. به خاطر بیماری سرطان پروستات مجبوریم داروی زایتیکا را که در بازار به 12 میلیون تومان فروخته می‌شود تهیه کنیم. سؤال من از مسئولان این است که با این وضعیت تورم و حقوق‌ها چطور این دارو را باید تهیه کنیم؟
■ بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی چه شد؟ / 623...0919: بار دوم است که پیام می‌دهم. چرا با روی کار آمدن دولت روحانی در طول این چند سال سایت بیمه تأمین اجتماعی برای ما رانندگان تاکسی هنوز باز نشده است. مگر راننده تاکسی جزو شغل‌ها به حساب نمی‌آید؟ از سال 90 تا حالا، امروز و فردا می‌کنند. تقصیر ما چیست راننده تاکسی شده‌ایم. چرا کسی جوابگو نیست؟
■ تصویر مغشوش از حجامت در «بانوی عمارت» /758... 0935: آقای علی عسگری فرصت دارید گاهی برنامه‌های رسانه ملی را ببینید؟ آیا می‌دانید در صدا و سیما چه خبر است؟ در سریال «بانوی عمارت» در لحظه‌ای که به سبب تحریک احساسات همه مشتاق دانستن زندگی رازآلود یک بانوی فیلم هستیم ناگاه علت این زندگی غمبار و این بیماری و ظاهر وحشتناک حجامت بیان می‌شود. اگر سازندگان این برنامه قصد وهن این سنت مؤکد پیامبر اعظم(ص) را نداشتند می‌توانستند علت از بین رفتن زیبایی این بانو را سوختگی عنوان کنند نه یک بیماری که از راه‌های انتقال آن اطلاعی ندارید. راه انتقال جذام از حشرات، خاک و... است و تاکنون در هیچ کتابی از کتب جدید و قدیم به انتقال از خون اشاره نشده است.