عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: کمیته تعیین مصادیق هیچ تصمیمی درمورد فیلترینگ نگرفته است

نماینده عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور از نامه رئیس مجلس به دادستان کل کشور درمورد برگزارنشدن جلسات این کمیته خبر داد و گفت: کمیته تعیین مصادیق تاکنون هیچ نقش و تصمیم‌گیری در مورد فیلترینگ نداشته است.
محمد کاظمی در گفتگو با ایرنا با یادآوری این که جلسات کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه کشور از اواخر سال گذشته تاکنون برگزار نشده است، اظهار داشت: برگزار‌کننده جلسات این کمیته، دادستان کل کشور است و براساس قانون هر 15 روز یک بار باید تشکیل شود ولی از سال گذشته این جلسات برگزار نشده است.
وی افزود: بنده و رمضانعلی سبحانی فر دیگر عضو این کمیته از مجلس این موضوع را کتبا به رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کردیم و وی نیز در این زمینه نامه‌ای به دادستان کل کشور نوشت و خواستار برگزاری جلسات این کمیته شد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به این سوال که آیا اعضای این کارگروه به صورت آنلاین با یکدیگر در ارتباط هستند، گفت: خیر ما به صورت آنلاین در ارتباط نیستیم تا به حال تصمیمی نگرفته‌ایم که بخواهد به صورت آنلاین باشد.


کاظمی در مورد این که این کمیته در مورد فیلترینگ پیش از این تصمیم‌گیری نداشته است، گفت: هر گونه تصمیم‌گیری در مورد فیلترینگ باید برعهده این کمیته باشد ولی تاکنون این کمیته هیچ موردی را فیلتر نکرده است.
وی ادامه داد:همان‌طور که شاهد بودید در گذشته این کمیته هیچ نقش و تصمیم‌گیری در مورد فیلترینگ تلگرام نداشته و تصمیم‌ها در جای دیگر گرفته شده است.
سایر اخبار این روزنامه
مدیرعامل کشتیرانی ایران: کالاهای مورد نیاز بدون دغدغه صادر یا وارد می‌شود پالایشگاه هندی از ایران یک میلیون بشکه نفت وارد می‌کند رئیس سازمان انرژی اتمی خبر داد آغاز طراحی سوخت مدرن 20 درصد برای راکتور تهران وزیر خارجه قطر: شورای همکاری خلیج فارس هیچ قدرتی ندارد وزیر رفاه دولت احمدی نژاد فردا محاکمه می‌شود افتتاح طرح‌های صنعتی و زیربنایی کاشان باحضور معاون اول رئیس جمهور نگاهی به وضعیت اسفبار مردم ستمدیده یمن و نهادهای مدعی حقوق بشر از شکم بارگی آل‌سعود تا گرسنگی کودکان جنگ زده یمن وظایف و مسئولیت‌های امروز روحانیت در نگاه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کلیات لایحه بودجه 98 در کمیسیون تلفیق تصویب شد کاردار لهستان به وزارت امور خارجه فراخوانده شد یک تحلیلگر مصری: نشست ضد ایرانی در لهستان محکوم به شکست است دیوان محاسبات جزییات بودجه شرکت‌های دولتی را بررسی می‌کند سامانه جدید پدافندی ایران به‌زودی رونمایی می‌شود عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: کمیته تعیین مصادیق هیچ تصمیمی درمورد فیلترینگ نگرفته است یک تحلیلگر مصری: نشست ضد ایرانی در لهستان محکوم به شکست است طمع به سست‌ترین حلقه اروپائی