زخمی شدن دهها فلسطینی در بیست‌ودومین راهپیمایی دریایی برای شکستن محاصره غزه

ده‌ها فلسطینی در جریان بیست و دومین راهپیمایی دریایی برای شکستن محاصره غزه زخمی شدند، در این راهمپیمایی گروه‌های مختلف فلسطینی بر ایستادگی تا دستیابی به همه اهداف خود تاکید کردند.
شاهدان عینی می‌گویند، نیروهای رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله‌های جنگی و گازهای اشک‌آور به سوی تظاهرکنندگان فلسطینی در بیست و دومین راهپیمایی دریایی در شمال غزه شماری از آن‌ها را زخمی کردند و تظاهرکنندگان نیز دست به آتش زدن لاستیک خودروها زدند.
به نقل از المیادین، وزارت بهداشت فلسطین از زخمی شدنحدود 80 غیرنظامی با گلوله نیروهای رژیم اشغال‌گر و زخمی شدن یک امدادگر در شمال غزه خبر داد.
حسین منصور، عضو کمیته مرکزی جبهه خلق در حاشیه این راهپیمایی گفت: ما بر شکستن محاصره دریایی غزه مصر هستیم.


هیئت عمومی راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره هم بر پایبندی خود به گزینه مقاومت و در راس آن مبارزه مسلحانه تاکید کرد و گفت، راهپیمایی‌های بازگشت و راهپیمایی دریایی جایگزین هیچ یک از اشکال مبارزه نیستند.
مشیر المصری، از فرماندهان حماس هم در این راهپیمایی گفت: غزه می‌تواند در همه درگیری‌های بعدی درس سختی به دشمن و حامیانش بدهد، غزه هرگز به محاصره بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و تحریم‌های محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درنخواهد آمد و در نهایت پیروز خواهد شد.
وی طی سخنرانی خود در این راهپیمایی با بیان اینکه به رژیم اشغال‌گر اجازه داده نخواهد شد از تفاهم‌ها و کمک مالی قطر به نفع پیشنهادهای انتخاباتی استفاده کند، افزود، راهپیمایی‌های بازگشت گسترش و ابزارهای مسالمت‌آمیز آن از جمله بالون‌ها و غیر آن با هدف تحت فشار گذاشتن رژیم اشغال‌گر جهت تعهد به تفاهم‌های آتش‌بس همچنان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
احمد المدلل، از رهبران جنبش جهاد اسلامی هم در این راهپیمایی دریایی گفت، ملت فلسطین بر راهپیمایی‌های بازگشت مصمم هستند و تا تحقق همه اهداف خود از پای نخواهند نشست، محاصره دریایی غزه باید پایان یابد.
طلال ابوظریفه، عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک آزادی‌بخش فلسطین هم گفت، در راهپیمایی‌های بازگشت دستاوردهایی حاصل شده و در نتیجه نباید هیچ گونه مبادله پایاپایی پذیرفته شود.
سایر اخبار این روزنامه
با تصویب کمیسیون تلفیق حقوق‌های ماهانه تا 2 میلیون و750 هزار تومان سال اینده از مالیات معاف می‌شوند در آستانه دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب صورت گرفت؛ حضور رهبر انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) وگلزار شهدا تحلیل سیاسی هفته رئیس جمهور در مراسم تجدید میثاق اعضای دولت با آرمانهای امام و شهیدان با حرکت در راه امام هیچ قدرتی نمی تواند به ما آسیب برساند چریک بین‌الملل 1113 طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی استان تهران در دهه فجر افتتاح می‌شود نمایشگاه اقتدار 40 افتتاح شد در اقدامی مداخله جویانه ترامپ مردم ونزوئلا را به اعتراضات گسترده فراخواند زخمی شدن دهها فلسطینی در بیست‌ودومین راهپیمایی دریایی برای شکستن محاصره غزه نشریه آلمانی: سازوکار ویژه مالی تاثیر تحریم‌های آمریکا را به حداقل می‌رساند دومین محموله کیک زرد کارخانه اردکان به اصفهان بارگیری شد رئیس سازمان انرژی اتمی: روس‌ها هرچه تعهد کرده‌اند به نحو احسن انجام داده‌اند خط بطلان نهادهای اطلاعاتی آمریکا بر ادعاهای پوشالی ترامپ درباره ایران آذروش: شرکت‌های زیان ده صندوق بازنشستگی کشوری از بحران خارج شده‌اند وزیر آموزش و پرورش: رفتار تنبیهی معلم کوهرنگی پیگیری می‌شود سفر پادشاه اسپانیا به عراق برای نخستین بار طی 40 سال توئیت کنایه‌آمیز ظریف در خصوص ترامپ و آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا برگزاری دادگاه غیرعلنی 8 متهم به جاسوسی از مراکز نظامی کشور وزیر نفت: در تولید بنزین خودکفا هستیم