خبر آخر

= دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از ورود مدعی العموم به موضوع مبالغ اخذ شده از مردم به عنوان عوارض در آزاد راه تهران ـ شمال خبر داد. به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، سید یونس حسینی عالمی اظهار داشت: در راستای حفظ حقوق عامه، در جلسه شورای قضائی استان مقرر شد درباره مبالغ دریافتی از مردم در بزرگراه مذکور، این مورد باید توسط کارشناسان مورد ارزیابی
قرار گیرد.

= رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: هیئت دولت پنجشنبه ( امروز) جلسه‌ای اضطراری درخصوص قاچاق دام و کالاهای اساسی برگزار می‌کند. به گزارش تسنیم، علی مویدی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان لرستان اظهار کرد: باید به‌گونه‌ای روستاییان را مطلع کنیم که از فروش دام حتی با دو برابر قیمت خودداری کنند چراکه می‌تواند ضربه به سرمایه ملت وارد کند.



= نمایندگان اروپایی مخالف حضور بمب‌های هسته‌ای آمریکا بصورت غیرمنتظره‌ای بازداشت شدند. به گزارش مهر به نقل از ایندیپندنت، چهار نفر از نمایندگان پارلمان اروپا که مخالف حضور بمب‌های هسته‌ای آمریکا در خاک اروپا هستند، پس از ورود به یک پایگاه هوایی آمریکا در خاک بلژیک بازداشت شدند. گفته شده نمایندگان بازداشت‌شده از حزب سبزهای اروپا به پایگاهی وارد شده بودند که جنگنده بمب افکنهای اف -۱۶ آمریکا در آن‌جا مستقر است.