سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë خدمات پرستاری بیمارستان/ ناصر احرابی: مادرم در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است و کادر پرستاری بخش اعلام کردند که مادرم نیاز به همراه دارد. همراه بیمار باید از شب تا صبح روی صندلی بیمارستان یا روی زمین کثیف بخوابد. سؤالم اینجاست که وظایف پرستاران بیمارستان چیست؟ البته در پاسخ ما می‌گویند این‌کار اجباری نیست ولی بیمار شما باید همراه داشته باشد. از مسئولان محترم وزارت بهداشت درخواست نظارت بیشتر در این خصوص را دارم.
ë برخورد با سارقین فیوج/ محمود فخر تهرانی: چندین بار در حوادث روزنامه ایران مطلبی را در خصوص گروه خاصی از طایفه فیوج خواندم که کار خانوادگی آنها سرقت است و به شکل حرفه‌ای و مرموزی اقدام به سرقت می‌کنند و این جور که معلوم است اصلاً این سرقت شغل طایفه‌ای آنهاست. لذا از مسئولان محترم قضایی درخواست داریم که این افراد را شناسایی کرده و به‌صورت کارشناسی راهکاری برای مقابله با این افراد اتخاذ کنند. چون این گروه براحتی اقدام به سرقت می‌کنند و پس از آزادی از زندان مجدداً کار سرقت را ادامه می‌دهند.
ë پرداخت کامل عیدی بازنشستگان / آقای محمدی: کارگرانی که با 10 سال بیمه بازنشسته شده‌اند، عیدی آنها را هم 10 روز پرداخت می‌کنند. از مسئولان درخواست داریم لطفاً به بازنشستگان با 10 سال پرداخت بیمه هم عیدی کامل پرداخت کنید.
ë قانون کار و بیمه را برای کسبه اختیاری نمایید/ 481... 0912: از دولت می‌خواهیم جهت ایجاد اشتغال بیشتر و بهتر قوانین اداره کار و بیمه را برای صنوف و کسبه اختیاری نمایند، این امر تأثیر بسزایی در جهت رفع بیکاری دارد.
ë انتقاد به نحوه توزیع گوشت/حسین به‌انداز از آران و بیدگل: از دولت درخواست داریم توزیع کالاها بخصوص گوشت را سر و سامان دهند. چون این شکل توزیع ناعادلانه است و خیلی از افراد موفق به دریافت گوشت نمی‌شوند. اگر به شکل قبل مثل توزیع کوپن باشد خیلی بهتر و خوب است.