سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë چرا بسته حمایتی به ما نمی‌دهید؟/ علیرضا فردی: با 17 سال سابقه بیمه چرا بسته حمایتی را که از طریق یارانه مشخص شده  به ما نمی‌دهید، خیلی‌ از مردم تحت حمایت هیچ بیمه و نهادی نیستند و با دریافت یارانه امورات زندگی خود را می‌گذرانند. از کارشناسان محترم تقاضا دارم بسته‌های حمایتی به دست نیازمند برسد.
ë پتانسیل بسیج برای مبارزه با گرانی/ فریدون شیری: وقتی دولت مرتب اعلام می‌کند ما الان در جنگ اقتصادی هستیم چرا از ظرفیت‌های بسیج که یک نیروی عظیم در کشور است استفاده نمی‌کند؟ یا با طراحی یک برنامه از طریق گوشی تلفن همراه نسبت به اطلاع‌رسانی قیمت کالاها به مردم اقدام لازم را به عمل نمی‌آورد؟
ë رسیدگی به وضعیت واحدهای مسکونی در طرح منطقه کوهسار/ آقای حیدری: منزل ما در طرح فضای سبز شهرداری منطقه 5 قرار دارد و از هرگونه ارائه خدمات شهری محروم هستیم. لذا از شهرداری منطقه 5 درخواست داریم نسبت به تعیین تکلیف واحدهای مسکونی که عملاً در حال فرسوده شدن است اقدام کند.
ë مزاحمت‌های پیامک‌های تبلیغاتی/آقای جهانبخش: شرکت مخابرات چرا مشکل پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم را حل نمی‌کند؟ روزانه 10 الی 15 پیام تبلیغاتی برای من ارسال می‌شود که جنبه مزاحمت دارد. با شرکت‌های تبلیغاتی هم که تماس می‌گیریم و اعتراض می‌کنیم با کمال گستاخی می‌گویند هر کاری که می‌خواهید انجام دهید. لطفاً مسئولان محترم شرکت مخابرات با اینگونه شرکت‌های تبلیغاتی برخورد جدی انجام دهند.
ë کاهش برگه‌های دفترچه خدمات درمانی/آقای نویدی: کاهش تعداد برگه‌های دفترچه بیمه درمانی برعهده کدام سازمان است؟ تعداد برگه‌های دفترچه بیمه از 25 برگ کاهش پیدا کرده و بیماران را با مشکل مواجه کرده است. این کار جز اذیت اقشار بازنشسته و سالمند فایده دیگری دارد؟ لطفاً مسئولان در این خصوص تجدیدنظر کنند.
ë راه‌اندازی خط مترو آزادی اندیشه/جلال دلکانی: لطفاً فکری برای افتتاح خط متروی آزادی، اندیشه بکنید. مردم زمان بسیار زیادی را در ترافیک سپری می‌کنند. با افتتاح این خط از ترافیک خلاص می‌شویم. مسئولان هر ساله وعده افتتاح این خط مترو را می‌دهند ولی پس از چندی به فراموشی سپرده می‌شود.
ë درخواست یک هموطن/ حسین زحمتکش: عمل جراحی نخاع را انجام داده‌ام و تحت پوشش سازمان بهزیستی می‌باشم. مدت یک سال است که هیچگونه حقوقی به اینجانب از سوی بهزیستی پرداخت نشده است. از مسئولان محترم بهزیستی درخواست مساعدت و همیاری را دارم.
ë آلودگی صوتی خریداران لوازم دست دوم/محمود فخر تهرانی: وانت بارهای خریدار لوازم دست دوم (سمساری) با ایجاد سر و صدا و مزاحمت در مناطق مختلف تهران اقدام به خرید و فروش می‌کنند. و هیچ کس پاسخگو نیست. از مسئولان درخواست داریم چاره‌ای به منظور حفظ آرامش شهروندان انجام دهند.
ë مجازات عاملان شهادت مدافعان وطن/ سیدعلی میراصلانی: دست خائنان یک بار دیگر از آستین وطن فروشان بیرون آمد و جمعی از مدافعان وطن را در سیستان و بلوچستان به خاک و خون کشیدند.از مسئولان عالی نظام درخواست داریم که عاملان این جنایت را به اشد مجازات برسانند. من به عنوان یک ایرانی وطن‌پرست این حرکت را محکوم می‌کنم.
ë عدم پرداخت بسته حمایتی: شهروندی از شهر بروجن استان چهارمحال و بختیاری: کارگر ساده ساختمانی هستم و 4 سال سابقه بیمه دارم که با مبلغ یارانه زندگی می‌گذرانم، تاکنون هیچ بسته حمایتی به من تعلق نگرفته است. لطفاً از مسئولان می‌خواهم که این موضوع را پیگیری کنند.
ë راه‌اندازی خط بی‌آرتی در اتوبان همت/ آقای صادقی: از شهرداری در خواست داریم در اتوبان همت، خط بی‌آرتی راه‌اندازی کند تا اندکی از ترافیک اتوبان همت کاسته شود. خط بی‌آرتی در اتوبان چمران باعث کاهش ترافیک شده است. لطفاً مسئولان محترم شهرداری در این خصوص اقدام نمایند.