اعلام آمادگی بیش از 14 هزار دانش‌آموز و دانشجو برای تحقق اهداف «گام دوم انقلاب»

به گزارش دانا بیش از ده هزار دانش‌آموز فرمانده بسیج در بیانیه‌ای آمادگی خود را برای تحقق اهداف «گام دوم انقلاب» اعلام و خطاب به رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: بیانیه گام دوم انقلاب، شوری شگرف در میان نسل جوان علی‌الخصوص فرزندان بسیجی شما در مدارس سراسر کشور ایجاد و عزم و اراده آنها جهت حضور در سیر حرکت انقلاب را دوچندان نمود.
 این بیانیه می‌افزاید: جوانان مومن انقلابی در چهل سال گذشته ثابت کردند هر زمان و هر کجا برای دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب نیاز به نقش‌آفرینی بوده، می‌توانند با همت و اراده وصف‌ناپذیر خود، برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زنند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: فرزندان بسیجی شما امروز نیز خود را میدان دار اصلی حرکت انقلاب و نظام اسلامی برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف خود دانسته و با اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» در عرصه‌های مختلف نهایت تلاش خویش را با فعالیت هدفمند در قالب تشکل‌ بسیج دانش‌آموزی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی و خودکفایی هر چه بیشتر میهن اسلامی خود به کار خواهند گرفت و برای این منظور حضور در عرصه‌های مشارکت برای مبارزه با فساد و برقراری عدالت اجتماعی، ارتقا سطح دانش و فناوری و مقابله با استکبار جهانی در همه عرصه‌ها را وظیفه خود برشمرده و با این هدف همواره به اعتلای ایران عزیز اندیشیده و در این مسیر در حرکتی منسجم و سازمان‌یافته در اجرای فرامین حضرتعالی مصمم و پایدار خواهند ماند.
 این بیانیه می‌افزاید: دانش‌آموزان بسیجی ندای نویدبخش‌تان را با گوش جان شنیده و از اینکه بار دیگر جوانان مؤمن متعبد و انقلابی را مورد محبت و لطف خود قرار داده اید شاکر و قدردانیم و پیشانی بر سجده شکر برای خداوند بزرگ و بلند مرتبه می‌نهیم که در این دوران پرتلاطم، هدایتگر و مقتدایی از نسل حضرت زهرا(س) را بر ما ارزانی داشته است.


اعلام آمادگی بیش از 4 هزار دانشجو
خبر دیگر اینکه بیش از 4 هزار و 270 نفر از دانشجویان سراسر کشور با پیوستن به پویش بزرگ «‌دانشجویان کشور در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب» آمادگی خود را برای تحقق مطالبات و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعلام کردند.
به گزارش فارس این پویش روز شنبه به همت جمعی از دانشجویان راه‌اندازی شد و در این مدت یک روزه توانست بیش از 4000 هزار دانشجو را با خود همراه کند.