فرمانده کل سپاه به نیروهای آمریکایی در غرب آسیا هشدار داد آمریکاآرامش امروز را نخواهند داشت

فرمانده کل سپاه در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر اقدام احتمالی آمریکایی ها در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی تاکید کرد‌: در صورت چنین حماقتی، ارتش و نیروهای امنیتی آمریکا در منطقه غرب آسیا، دیگر آرامش امروز را نخواهند داشت.
به گزارش ایسنا، در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر اقدام احتمالی آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «واکنش سپاه در قبال این اقدام امریکایی‌ها چه خواهد بود؟» ‌گفت: اگر آمریکایی‌ها دست به چنین حماقتی بزنند و امنیت ملی ما را به مخاطره بیندازند، مطابق سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اقدامات مقابله به مثل را عملیاتی و در دستور کار قرار خواهیم داد.
وی تصریح کرد: در چنین شرایطی دیگر ارتش و نیروهای امنیتی آمریکا در منطقه غرب آسیا از آرامش امروز برخوردار نخواهند بود.
سایر اخبار این روزنامه
چگونه صداوسیما پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌اش را تعطیل کرد 98 منهای 90 علیرضا صدقی دنیا و یک تقابل دوسویه خطرخیز «ابتکار» از پیشنهاد و برنامه‌های نمایندگان برای کاهش خسارات مناطق سیل‌زده گزارش می‌دهد سیل چه چالش‌هایی را برای دانش‌آموزان و کنکوری‌های مناطق سیل‌زده ایجاد کرده است؟ مشق‌هایی که آب برد! صنعت توریسم و نقش آن در تحقق شعار سال چیست؟ رونقِ تولید در سایه گردشگری «‌ابتکار» از تازه‌ترین تحولات میدانی نبردها در لیبی گزارش می‌دهد ساعت صفر بحران در لیبی رئیس‌جمهوری در مراسم بهره‌برداری از سه طرح شهری در تهران: ساخت‌وساز غیرمجاز معاوضه جان مردم با پول کثیف است مقام معظم رهبری در دیدار نخست‏وزیر عراق: دولت و مجلس عراق برای آمریکایی‌ها نامطلوب هستند فرمانده کل سپاه به نیروهای آمریکایی در غرب آسیا هشدار داد آمریکاآرامش امروز را نخواهند داشت معاون حقوقی رئیس‌جمهوری: کمیته ملی برای امور حقوقی و خسارت‌های ناشی از تحریم تشکیل شده است علی لاریجانی در مجمع عمومی بین‌المجالس جهان (IPU): رفتارهای گستاخانه آمریکا صلح و امنیت بین‌المللی را برهم زده است