معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری: دولت در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: دولت در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود و از طریق روش‌های مختلف نسبت به جبران خسارت‌ها و ارائه برنامه‌های حمایتی اقدام خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، حسین علی امیری کرد: خوزستان در ارتباط با مسئله سیلاب در شرایط خاصی قرار دارد و در این زمینه با تاکید رئیس‌جمهوری دولت در کنار مردم است.
وی افزود: بسیاری از مردم در اثر این سیلاب مجبور به ترک خانه‌های‌شان شدند و یا معیشت و کشاورزی خود را از دست دادند. با توجه به این شرایط دولت برای حل مشکلات مردم در کنار آن‌ها است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری بیان کرد: همچنین مسائل و کمبودهایی را که نیاز است تا رئیس‌جمهوری از آن مطلع شود را در جلسه هیئت دولت مطرح خواهم کرد.
امیری ادامه داد: دولت در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود و از طریق روش‌های مختلف نسبت به جبران خسارت‌ها و ارائه برنامه‌های حمایتی اقدام خواهد کرد.
سایر اخبار این روزنامه
خانه مادری هوشنگ ابتهاج صبح روز گذشته تخریب شد سایه «سایه» بر سر خانه مادری محمدعلی وکیلی تولدِ عنصرهمدلی وهمبستگی «ابتکار» از پیامدهای ممنوعیت‌های فراوان صادراتی گزارش می‌دهد بازارهایی که از دست می‌روند بیماری‌های مناطق سیل‌زده و راهکارهای پیشگیری، تشخیص و درمان آ‌ن‌ها مرور شد سیل در کمین سلامتی بیماری‌های مناطق سیل‌زده و راهکارهای پیشگیری، تشخیص و درمان آ‌ن‌ها مرور شد سیل در کمین سلامتی نمایشگاه بین‌المللی کتاب با وجود مشکلات بسیار به پیشواز سی‌و‌دومین دوره می‌رود دو با مانع کتاب «ابتکار» از مصوبه انتخاباتی مجلس و حذف برابری یک دوره نمایندگی با یک مقطع تحصیلی گزارش می‌دهد ارتش سودان بامداد پنجشنبه عمر البشیر رئیس‌جمهوری این کشور را از قدرت برکنار کرد آوار خشم مردم بر سر عمر البشیر معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری: دولت در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود نعمت احمدی در گفت‌وگو با «ابتکار»: آمریکا حق ندارد ایران را تروریست معرفی کند فرمانده نیروی زمینی ارتش: آمریکا امنیت نیروهای خود را در اقصی‌نقاط دنیا به خطر انداخت فرمانده نیروی زمینی ارتش: آمریکا امنیت نیروهای خود را در اقصی‌نقاط دنیا به خطر انداخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی: لایروبی آب‏بندان‌های گیلان، خطر بروز سیل در این استان را کاهش داد اصول فنی و راهکارهای هدایت سیلاب