رئیس جمهوری درگذشت کارشناسان بنیاد مسکن اردبیل را تسلیت گفت

رئیس جمهوری در پیامی درگذشت شهادت گونه دو تن از کارشناسان دلسوز و خدوم بنیاد مسکن استان اردبیل در حین ماموریت و خدمت به هموطنان سیل زده در استان لرستان را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در بخشی از پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی آمده است: وقوع حادثه رانندگی برای چهار تن از کارشناسان دلسوز و خدوم بنیاد مسکن استان اردبیل، در حین ماموریت و خدمت به هموطنان عزیز سیل زده در استان لرستان و درگذشت شهادت گونه آقایان رضا حبوبی و مهدی صادق زاده، موجب تاثر و تالم فراوان شد.
وی در این پیام افزود: این فرزندان غیور با داشتن سابقه درخشان در خدمت رسانی به مردم کشورمان در رخدادهای مشابه قبلی، نامی نیک و ماندگار از خود به یادگار گذاشتند.
رئیس جمهوری با قدردانی از خدمات کارشناسان بنیاد مسکن اردبیل از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان این حادثه علو درجات و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل مسالت کرد.


روحانی همچنین تاکید کرد: بی‌تردید یاد الهام بخش این شهیدان عرصه خدمت مانند دیگر شهدای گرانقدر همواره در خاطره جمعی ملت قدرشناس ایران خواهد درخشید.
چهار تن از کارکنان بنیاد مسکن استان اردبیل چهارشنبه شب در حادثه رانندگی در منطقه سیل زده معمولان استان لرستان دچار سانحه شدند که دو نفر جان خود را از دست دادند. پیکر جانباختگان امروز پس از اقامه نماز جمعه در اردبیل تشییع و به خاک سپرده شد.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر اقتصاد و تجارت ژاپن: ژاپن همچنان متعهد به خرید نفت از ایران است رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است احتمال استعفای وزیر انرژی آمریکا بالا گرفت شهرک‌نشین اسرائیلی زن فلسطینی را با کامیون زیر گرفت و کشت سیلاب و مد دریا موجب اعلام وضعیت فوق‌العاده در آبادان شد در سفر وزیر صمت به جمهوری آذربایجان توافق شد؛ احداث منطقه صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان وزیر اطلاعات: گزارش وزیر اطلاعات از فعالیت سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه ضد جاسوسی همزمان با روز ارتش رژه خدمت در استان‌های سیل‌زده برگزار شد بازسازی مدیرّیت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران: ناوشکن‌های جدید ایران به دریا می‌روند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: کاروان کتاب، راه ابریشم را دوباره می‌سازد معاون آموزشی وزیر علوم خبرداد: امکان تغییر زمان پایان ترم‌ها تنها برای دانشگاه‌های سیل زده رئیس جمهوری درگذشت کارشناسان بنیاد مسکن اردبیل را تسلیت گفت رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است