پایان کار شاگردان بنا در روز نخست قهرمانی آسیا با ۲ طلا و ۲ برنز

در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی‏فرنگی قهرمانی آسیا، نمایندگان اوزان ۸۷ و ۱۳۰کیلوگرم ایران با برتری مقابل حریفان خود، ۲ مدال طلا را از آنِ ایران کردند و سامان عبدولی و محمدعلی گرایی نیز به ۲ مدال برنز رسیدند.
به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی‏فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ که در شی آن چین در حال برگزاری است، حسین نوری نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های برنز جهان، طلای بازی‌های آسیایی و ۲ طلای آسیا در دیدار فینال برابر کومار سونیل از هند، به برتری رسید و سومین مدال طلای خود در آسیا را بر گردن آویخت. در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیر قاسمی منجزی در دیدار فینال برابر مامینجان عبدالله‌یف از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و دومین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت. پیش از این، سامان عبدولی در ۶۳ و محمدعلی گرایی در ۷۷ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند و رضا خدری در ۵۵ کیلوگرم به عنوان پنجمی رسید.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از رقابت انتخابات درون‌حزبی میان برنی سندرز و جو بایدن گزارش می‌دهد علیرضا صدقی حبس مدیران در کلیدواژه‌های تکراری «ابتکار» از نبود گفتمان‌سازی بین جریان‌های سیاسی گزارش می‌دهد جریان‌های سیاسی در بن‌بست گفتمانی چالش‌های تعیین کرایه تاکسی‌ها بررسی شد مستقیم، امسال چند؟ آیا حاضریم برای حفظ کتابفروشی‌ها، از نمایشگاه‌های کتاب خرید نکنیم؟ غول بزرگ پاتوق‌های فرهنگی را می‌بلعد وزارتخانه شدن میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنان در بی‌خبری است هشدار وزارت اطلاعات به تبعات عدم حفظ میراث تاریخی رضا میرکریمی: مدیریت ما است که شرایط را بد می‌کند «ابتکار» به‌مناسبت هفته کاروکارگر وضعیت معیشتی کارگران را بررسی می‌کند کارگر و کارفرما قربانی تورم! شخص ترامپ به دنبال جنگ با ایران نیست آیت‌الله مکارم‌ شیرازی: اساس وهابیت بر کشتن انسان‌های بی‌گناه است پایان کار شاگردان بنا در روز نخست قهرمانی آسیا با ۲ طلا و ۲ برنز رئیس قوه قضاییه: ظرفیت‌های دیوان عالی کشور باید احیا شود با صدور احکام جداگانه از سوی وزیر کشور روسای ستاد انتخابات و امنیت انتخابات تعیین شدند شباهت‌ها و تفاوت های انقلاب های عربی و آفریقایی