جناح‌بازی‌ها کنار رود اوضاع اقتصادی تغییر می‌کند

سرویس سیاست جوان آنلاین: این مرجع تقلید در آیین احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با بیان اینکه گام نخست را در تقدیرات خود انسان برمی‌دارد، یادآور شد: به‌عنوان‌مثال در مسائل مربوط به کشور اگر مسئله جناح‌بندی کنار برود و تیم اقتصادی قوی و نیرومندی انتخاب شوند و سرکار بیایند اوضاع عوض می‌شود.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم غرق شدن در مادیات را عامل فراموشی بسیاری از سنت‌های حسنه دانست و گفت: نتیجه زندگی مادی که از غرب به ما رسیده این است که همسایه از همسایه خبر ندارد. آیت‌الله مکارم شیرازی مسجد را مرکز اتحاد مسلمانان دانست و گفت: مادامی‌که این خانه خدا در بین مسلمانان است، دشمنان راه به جایی نخواهند برد.
وی توجه به جهاد مال و انفس را توصیه دیگر مولای متقیان ذکر و تصریح کرد: جهاد تنها به حضور در میدان نبرد با دشمن خلاصه نمی‌شود، جهاد با مال، جان و زبان نیز نوعی جهاد است و هر کس به هر طریقی که می‌تواند باید دین خدا را یاری کند. این مرجع تقلید در ادامه سند ۲۰۳۰ را سندی استعماری توصیه کرد و گفت: این‌ها از این طریق می‌خواهند ما را تحت سیطره قرار دهند، آیا نباید در برابر این‌ها نهی از منکر کرد؟ آیا نباید در برابر گرانی‌های افسارگسیخته‌ای که برخی از تجار و کسبه به مردم تحمیل می‌کنند نهی از منکر کرد؟