ادامه صدرنشينى ايران در ليگ ملت‌هاى 2019 ملى پوشان واليبال از سد استراليا هم گذشتند


ملی پوشان والیبال ایران در دومین روز از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌ها، از ساعت ۱۸:۳۰ ديروز در سالن 6 هزار نفری «حسین رضازاده» اردبیل مقابل استرالیا صف‌آرایی کردند و با برتری 3 بر صفر
( 25- 19 ، 25-19 و 25-14) این دیدار را به پایان رساندند.
سعید معروف، فرهاد قائمی، امیر غفور، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی و محمد‌رضا حضرت‌پور شروع کنندگان بازی با هدایت ایگور کولاکوویچ بودند. ايران در سومين و آخرين بازى خود در هفته چهارم امروز ، از ساعت 18:30 مقابل فرانسه قرار مى‌گيرد.  ایران، ایتالیا، چین، آلمان، برزیل، آرژانتین، ژاپن، کانادا، لهستان، روسیه، پرتغال، استرالیا، فرانسه، صربستان، بلغارستان و آمریکا ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌ها هستند که پس از پایان دور مقدماتی مسابقات، پنج تیم برتر به همراه تیم آمریکا میزبان مرحله نهایی رقابت‌ها از ۱۹ تا ۲۳ تیرماه برای تکلیف قهرمان جدال خواهند داشت.
ملی‌پوشان ایران در شش دوره گذشته این رقابت‌ها با خولیو ولاسکو (۲۰۱۳)، اسلوبودان کواچ (۲۰۱۴ و ۲۰۱۵)، رائول لوزانو (۲۰۱۶) و کولاکوویچ (۲۰۱۸و ۲۰۱۷) به میدان رفتند. بهترین عنوان ایران در این مسابقات با حضور کواچ در سال ۲۰۱۴ بود که ملی‌پوشان موفق شدند مقام چهارم مسابقات را کسب کنند.