مخالفان ترامپ، پرچم آمریکا را در مقابل کاخ سفید به آتش کشیدند

قبل از سخنرانی دونالد ترامپ بمناسبت روز استقلال، شماری از مخالفان دولت با تجمع در مقابل کاخ سفید پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
به گزارش شبکه یو اس تودی، آتش زدن پرچم باعث درگیری میان مخالفان و حامیان ترامپ در روز مراسم جشن روز استقلال آمریکا شد.
«جوئی جانسون»، یکی از سازمان‌دهندگان این اعتراضات قبل از آغاز تظاهرات‌ها گفت: «می‌خواهم با مردم دنیا صحبت کنم تا بدانند که در داخل مرزهای این کشور کسانی هستند که در کنار مردم دنیا ایستاده‌اند.»
بعد از خاموش شدن آتش، معترضان با گروهی از طرفداران ترامپ که شعارشان «ترامپ 2020» بود درگیر شدند. دو گروه شعارهایی مقابل هم سر دادند که به زد و خوردهایی منجر شد.


نیروهای امنیتی آمریکا چندین نفر از معترضان، از جمله «جوئی جانسون» را دستگیر کردند.
پیش از این نیز ارتش آمریکا به شهروندان واشنگتن اطلاع داده که اگر در خیابان‌های پایتخت تانک دیدند، وحشت نکنند. تانک‌ها برای رژه نظامی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، به خیابان‌ها می‌ایند.
سایر اخبار این روزنامه
نوبخت در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد خبر داد: اختصاص 43 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های نیمه تمام کشور اعتراض ایران به توقیف کشتی نفتکش ایرانی توسط انگلیس در تنگه جبل‌الطارق مخالفان ترامپ، پرچم آمریکا را در مقابل کاخ سفید به آتش کشیدند ارتش یمن سه مرکز نظامی را در خاک عربستان هدف قرار داد سردار دکتر حسین علائی نخستین فرمانده نیروی دریایی سپاه: آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را عمداً سرنگون کرد معاون درمان وزارت بهداشت: بیماران مشکلات خود در بیمارستان‌ها را به سامانه 190 اعلام کنند با حضور وزیر جهاد کشاورزی چندین طرح کشاورزی در استان همدان به بهره‌برداری رسید بازگشت راهزنان دریائی سطح‌بندی مدیران شهرداری برای استفاده از خودروهای سازمانی استاندار تهران خبر داد توقف پلمب مدارس توسط بنیاد شهید، نقدینگی لازم برای خرید مدارس وجود دارد توقیف 500 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در رودبار پروازهای حج تمتع 98 آغاز شد رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی بلاروس را تبریک گفت