سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



مزاحمت کسبه خیابان زنجان شمالی/ آقای جلیلی:  در خیابان زنجان شمالی اکثر کاسب‌ها تمام پیاده‌روها را روی عابران بسته‌اند. مخصوصاً ساعات بین 8  الی 12 اکثر مغازه‌های این محل که صافکار و نقاش هستند با پارک خودروها در پیاده‌روها و سر و صدا برای ساکنین محل ایجاد مزاحمت کرده‌اند. از مسئولین محترم شهرداری درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.
 عدم دریافت کارت ملی/ بشیر بختیاری: مدت یکسال است که درخواست کارت ملی را ارائه کرده‌ام ولی تاکنون بعد از یکسال هنوز موفق به دریافت کارت ملی خود نشده‌ام. از مسئولین مربوطه درخواست پیگیری دارم.
 گرانی لبنیات/ آقای سلطانی: متأسفانه قیمت لبنیات در طی این مدت افزایش پیدا کرده است و جرائم سازمان تعزیرات هم در جلوگیری از تخلفات این شرکت‌ها فایده‌ای نداشته یا لااقل برای مردم هیچ فایده‌ای نداشته است. از مسئولین درخواست نظارت و ارائه راهکار برای کنترل قیمت لبنیات را داریم.
حذف دهک‌های بالا از یارانه/ یک شهروند: اخیراً اعلام شده به چند دهک درآمد بالای کشور یارانه پرداخت نشود. از مسئولان درخواست داریم این کار به‌صورت کارشناسانه و شفاف انجام پذیرد چون یک سری افراد با درآمد یک میلیون تومان یارانه نمی‌گیرند ولی یک سری دیگر با درآمد بالای 5 میلیون تومان یارانه دریافت می‌کنند. از مسئولان خواهشمندیم این کار را با محاسبه دقیق و حساب شده انجام دهند.
 احداث سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر/ یک شهروند: متأسفانه در دورانی که همه کشورها به امکانات شهری خود توجه می‌کنند، هیچ امکاناتی در شهر تهران 10 الی 15 میلیونی صورت نمی‌گیرد. شهر به این بزرگی در خیلی از مناطق احتیاج به سرویس بهداشتی عمومی دارد ولی شهرداری توجهی به این موضوع ندارد. در تهران این همه فضای خالی وجود دارد که می‌توان از آن برای این منظور استفاده کرد.