سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213
افزایش قیمت کالاها/ آقای کیان پور: تعداد 154 نفر در سال 1373 در منطقه یافت آباد چهارراه قهوه خانه، مغازه‌های یک پاساژ را خریداری کردند که شهرداری هم برای افتتاحیه این پاساژ مراسم ویژه‌ای با حضور شهردار وقت ترتیب داد ولی متأسفانه بعد از گذشت 10 سال متوجه شدیم که مغازه‌های خریداری شده این پاساژ فاقد پایان کار است که این موضوع مشکلاتی را برای صاحبان مغازه‌ها ایجاد کرده وعملاً این پاساژ به صورت متروکه رها شده است. از مسئولین مربوطه درخواست بررسی و پاسخگویی در این خصوص را داریم.


نرخ آرایشگاه‌های بانوان/ خانم فروغی: متأسفانه یکی از شغل‌هایی که هیچ نظارتی بر عملکرد و نرخ‌های آن انجام نمی‌شود صنف آرایشگاه‌های بانوان است و صاحبان این مشاغل هر طور که خودشان می‌خواهند برای کارهای خدماتی خود نرخ‌گذاری می‌کنند. از مسئولان مربوطه و اتحادیه آرایشگاه داران درخواست داریم به این موضوع ورود کرده و این صنف را سر و سامان دهند.
فراهم کردن فرصت اشتغال جوانان/ آقای خاوریان: متأسفانه شاهد هستیم اکثر بازنشسته‌ها با عنوان مشاور در دستگاه‌های اداری و اجرایی کشور مشغول به‌کار هستند و این قانون منع استخدام بازنشسته‌ها هم به فراموشی سپرده شده است و فقط چندماهی است درباره آن بحث می‌شود ولی هیچ کمکی به اشتغال جوانان نکرده است. درحالیکه اکثر خانواده‌ها دغدغه اشتغال به کار فرزندان تحصیلکرده خود را دارند. و در هر خانواده تعدادی جوان تحصیلکرده بیکار وجود دارد. اگر به جوانان تحصیلکرده بها داده شود شاهد رونق کشور خواهیم بود.