سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213
رسیدگی به پرونده بابک زنجانی/ یک شهروند: چرا رسیدگی به پرونده فساد بابک زنجانی این همه طول کشیده؟ این فرد در زندان در شرایطی مثل هتل زندگی می‌کند و به ریش مردم هم می‌خندد. این جور آدم‌ها باید خیلی سریع به مجازات عمل خود برسند.


کمبود آب منطقه کاوسیه کرج/ آقای صادقی پور: در منطقه کاوسیه کرج نزدیک به کردان کرج زندگی می‌کنیم. ما در این منطقه مشکل کمبود آب مصرفی و برق داریم و در طول هفته باید بابت مصرف یک هفته آب شرب مصرفی مبلغ 230 هزار تومان پرداخت کنیم. همچنین برق منطقه ما هم بسیار نوسان دارد که چندین بار لوازم برقی ما سوخته است. از مسئولان درخواست بررسی و پاسخگویی در این خصوص را داریم.
عدم صدور کارت ملی/ ناصر دخانچی: مدت 4 ماه است که برای تعویض کارت ملی اقدام کرده‌ایم ولی بعد از این مدت هنوز کارت ما آماده نشده است. وقتی کارت خام برای صدور کارت ملی را ندارند چه اصراری بر تعویض کارت‌های ملی وجود دارد؟
کمبود داروهای دامی/ یک شهروند: متأسفانه اوضاع داروهای دامی با مشکل بسیار روبه‌رواست و اکثر واکسن‌های دامی یا در بازار پیدا نمی‌شود، یا بسیار گران است و بسیاری از این داروها را در کشورهای همجوار به فروش می‌رسانند، خیلی از این شرکت‌ها با ارز دولتی دارو وارد کشور می‌کنند، ولی این داروها نه به بازار می‌رسد و نه دست مصرف کننده. چرا نهادی به این شرکت‌های واردکننده داروها نظارتی نمی‌کند. از مسئولان درخواست نظارت و بررسی  داریم.