تعداد مدارس برکت امسال به 1250 مدرسه می‌رسد

بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی با افتتاح 110 مدرسه‌ جدید در سال جاری، تعداد مدارس برکت در سراسر کشور را، به 1250 مدرسه می‌رساند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد برکتِ ستاد اجرایی، این بنیاد در راستای نهضت مدرسه‌سازی و به منظور توسعه فضاهای آموزشی و توزیع عادلانه امکانات تحصیلی در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته کشور، ساخت 110 باب مدرسه را در این مناطق برای سال جاری پیش‌بینی کرده است.
براساس این گزارش، 10 باب مدرسه‌ 15 کلاسه از مدارس ذکر شده، در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تکمیل و تقدیم دانش‌آموزان این مناطق خواهد شد.
مدرسه‌سازی یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی در مناطق محروم است که از طریق بنیاد برکت دنبال می‌شود.


براساس تاکید مقام معظم رهبری بر ارتقای عدالت آموزشی در مناطق محروم و در ادامه نهضت مدرسه‌سازی، بنیاد برکت پس از احداث 1000 مدرسه اول، ساخت هزار مدرسه دوم برکت را در دست اقدام دارد.
بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تا کنون نسبت به احداث 1640 مدرسه با 9240 کلاس درس، ظرفیت پذیرش 192 هزار دانش‌آموز و اعتباری بالغ بر 8600 میلیارد ریال اقدام کرده، که از این تعداد تاکنون، 1140 باب مدرسه با 6110 کلاس درس، به بهره‌برداری رسیده است.
سایر اخبار این روزنامه
بهره‌برداری از 40 طرح صنعت گاز در سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی: شناور مسافری 158 نفری ساخت ایران در قشم رونمایی شد گزارشی از وضعیت فعلی کارخانه‌های «کاغذ پارس» هفت تپه و «کارون» شوشتر چرا کارخانه‌های کاغذ سازی خوزستان رونق نمی‌گیرند؟ وزیر خارجه اردن: هیچ صلحی بدون پایان اشغالگری اسرائیل وجود ندارد رئیس جمهور در دیدار با وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت امور خارجه: ظریف، رسول امین نظام بوده و هست سفر به قطعه‌ای از بهشت(1) اسامی نفرات برتر آزمون سراسری 98 اعلام شد بازارگرمی‌های مسئولان در هوای گرم تابستان و افزایش مکرر قیمت مرغ با حضور وزیر دفاع انجام شد؛ رونمایی از بمب‌های هواپایه هدایت‌شونده نقطه‌زن یاسین، بالابان و سری قائم معاون امور مجلس رئیس جمهور: دولت با تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مخالف است معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با روزنامه جمهوری اسلامی: هیچ خدمتی ازخانواده شهدا و ایثارگران در حوزه درمان کم نشده است تعداد مدارس برکت امسال به 1250 مدرسه می‌رسد معاون امور مجلس رئیس جمهور: دولت با تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مخالف است وزیر اطلاعات: وزارت اطلاعات برای خودی‌ها امنیت‌آور و دشمنان رعب‌آور است ظریف ارتحال آیت‌الله محسنی را به دولت و ملت افغانستان تسلیت گفت رژیم کودتائی ژنرال سیسی پادوی اجرائی معامله قرن