بازدید سرزده و متفاوت شهردار تهران از روزنامه ایران

روز گذشته پیروز حناچی، شهردار تهران، به صورت سرزده به روزنامه ایران آمد و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف تحریریه، روز خبرنگار را تبریک گفت. حناچی که با خودروی شخصی به روزنامه آمده بود، در این بازدید تنها بود و هیچ مدیر، محافظ یا مسئول دیگری از شهرداری او را همراهی نمی‌کرد. حضور سرزده و بی تکلف شهردار تهران در تحریریه روزنامه ایران، با استقبال تحریریه روبه‌رو شد. همان طور که حناچی گفت، او پیش از حضور در «ایران» به همین ترتیب در تحریریه سایر روزنامه‌ها و رسانه‌ها نیز حاضر شده و روز خبرنگار را به آنان تبریک گفته بود. این اتفاق بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب داشت که روز گذشته میزبان شهردار تهران بودند.
زمان حضور ساده حناچی در تحریریه، فرصتی فراهم شد تا با شهردار تهران درباره رویکرد این نهاد درباره گفت‌وگوهای اجتماعی و نقش و تأثیر آرای مردم در اداره شهر مصاحبه کنیم.
او گفت‌وگو با مردم و نهادهای مختلف حاکمیتی را رویکرد جدی شهرداری تهران برشمرد و آن را گره‌گشای مسائل مختلف شهر و نیز راهی برای استقبال مردم از طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری تهران دانست. این گفت‌وگوی کوتاه، روزهای آینده منتشر می‌شود.