دو نفر کشته و چند نفر زخمی شدند جزئیات درگیری در محدوده پادگان نیروی هوایی

هجوم غیرقانونی و خودسرانه عده‌ای به اراضی پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محدوده قصر دریاسر منطقه محمودآباد استان مازنداران، منجر به درگیری با کارکنان و عوامل تامین حفاظت فیزیکی این پادگان شد.
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، هجوم غیرقانونی و خودسرانه عده‌ای به اراضی پادگان نجات خدمه نیروی هوایی ارتش در محدوده قصر دریاسر منطقه محمودآباد استان مازنداران، منجر به درگیری با کارکنان و عوامل تامین حفاظت فیزیکی این پادگان شد. در این درگیری دو نفر کشته و چند نفر زخمی شدند. این حمله در زمانی صورت گرفته که سربازان قصد داشتند محدوده باند فرودگاهی را فنس‏کشی کنند، اما معارضان سنگ، چوب و زنجیر به سمت انها پرتاب کردند که در این میان تعدادی از سربازان و پرسنل نیروی هوایی ارتش مجروح شدند. به گفته شاهدان، معارضان حتی به محدوده باند این فرودگاه حمله کردند و سربازان برای دفاع از خود اقدام به تیراندازی کردند و بر اثر آن دو نفر از مهاجمان کشته و تعداد دیگری هم زخمی شدند. در این درگیری که تعدادی از اجیر‏شدگان و اراذل و اوباش نیز قصد سوء‏استفاده از موقعیت و تعرض دوباره به حریم پادگانی داشتند، با کمک عوامل نیروی انتظامی عده‏ای از آن‏ها دستگیر و اجازه تعدی مجدد داده نشد. برابر اطلاعات کسب‏شده توسط خبرنگار فارس، بر اساس قانون باند پایگاه نجات خدمه نیروی هوایی ارتش دارای حریم 40 متری است، اما در چند متری باند ساخت‏‏و‏ساز غیر‏مجاز انجام شده است و عملا این باند پرواز را بلا استفاده کرده است.
سایر اخبار این روزنامه
به مناسبت روز جهانی شیر انجام شد آغاز زندگی مشترک «هیرمان» و «ایلدا» علیرضا صدقی دوگانه سیاست‏ورزی در ایران «‌ابتکار» از احتمال چرخش سیاست خارجی عربستان نسبت به ایران گزارش می‌دهد گمانه‌زنی تا واقعیت تنش‌زدایی میان تهران و ریاض بانک‌ها با چراغ سبز بانک مرکزی همچنان به بنگاه‌داری در بازار ادامه می‌دهند اولتیماتوم به بنگاه‌داری بانک‌ها آیا دوران طلایی طنز صدا و سیما به پایان رسیده است؟ خنده سیری چند؟ جنگ نیابتی میان ابوظبی و ریاض امارات عدن را تصرف کرد محرومیت پرسپولیس و سپاهان تغییر کرد اشتباه تایپی یا فشارهای بیرونی؟ راه‌های پیش‌روی اصلاح‌طلبان بعد از واکنش کدخدایی به پیشنهاد مذاکره بررسی شد مشارکت فعال یا منفعل؟ رهبری در پیامی به زائران بیت‌الله الحرام: معامله قرن محکوم به شکست است روحانی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی اعلام کرد تاکید بر عادلانه شدن دستیابی دهک‌های پایین درآمدی به منابع انرژی دو نفر کشته و چند نفر زخمی شدند جزئیات درگیری در محدوده پادگان نیروی هوایی سرلشکر باقری: تحولات کشمیر نگران‏کننده است در بیستمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور وزیر کشور: رسانه‌ها در کنترل حوادث دی 96 موفق بودند