مهدی شادمانی درگذشت

مهدی شادمانی، خبرنگار قدیمی ورزشی‏نویس بامداد شنبه جان به جان آفرین تسلیم کرد.
مهدی شادمانی، خبرنگار ورزشی که سابقه فعالیت در نشریاتی چون همشهری جوان، دنیای ورزش و جهان فوتبال را داشت پس از چند سال مبارزه با بیماری، جان خود را از دست داد. شادمانی که مبتلا به نوع ناشناخته‌ای از بیماری سرطان به نام «سارکوم» بود، دو سال با این بیماری مبارزه کرد و پس از مدتی بستری در بیمارستان، بامداد شنبه دعوت حق را لبیک گفت.
پیام وزیر فرهنگ برای درگذشت مهدی شادمانی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مهدی شادمانی ـ خبرنگار ورزشی ـ را تسلیت گفت. در پیام او آمده است: «طعم زندگی در آشنایی با آدم‌های آسمانی است. با شادمانی حس زندگی می‌یافتیم. خانواده شکیبای شادمانی، درد و دریغ‌مان را پذیرا باشید.» همچنین سخنگوی وزارت خارجه نیز درگذشت مهدی شادمانی، خبرنگار ورزشی را تسلیت گفت. مهدی شادمانی خبرنگار باتجربه ورزشی، بامداد شنبه پس از حدود سه سال مبارزه امیدوارانه با سرطان، دار فانی را وداع گفت.


ربیعی: مهدی شادمانی صبر و بردباری از خود به جای گذاشت
در پی درگذشت مهدی شادمانی سخنگوی دولت از قلم و صبر و بردباری او نوشت. در یادداشت توئیتری علی ربیعی آمده است: مهدی شادمانی روزنامه‌نگاری که روزهای زیادی را با سرطان مبارزه کرد، برای همیشه از پیش ما رفت ولی دو یادگار برجای گذاشت: یکی آنچه از قلم شریف و روانش برجای مانده و دیگری صبر و بردباری او بی هیچ شکایتی در تمام روزهایی که درد می‏کشید.
سخنگوی وزارت خارجه درگذشت مهدی شادمانی را تسلیت گفت
سخنگوی وزارت خارجه درگذشت مهدی شادمانی، خبرنگار ورزشی را تسلیت گفت. سیدعباس موسوی در صفحه توئیتر خود نوشت: «مرحوم مهدی شادمانی را از نزدیک نمی‏شناختم و بیشتر او را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‏کردم. تیرماه امسال به دیدنش رفتم. صبر و روحیه عجیبی در او دیدم که بسیار پندآموز بود؛ تسلیم بودن محض در برابر مشیت الهی و رضای حضرت دوست. خداوند روحش را شاد و به خانواده و دوستانش صبر عطا کند.»
لازم به ذکر است پیکر زنده‌یاد مهدی شادمانی ساعت 9 صبح امروز از ورزشگاه شیرودی به سمت قطعه نام‌آوران تشییع شد.
سایر اخبار این روزنامه
حاشیه‌نگاری «ابتکار» بر بیست‌ویکمین دوره جشن خانه سینما از شهردار تهران تا عادل فردوسی‌پور در یک جشن سینمایی جهانبخش‌محبی نیا نکات قابل تامل «‌ابتکار» گمانه‌زنی‌ها در‌خصوص عقب‌نشینی احتمالی آمریکا از تحریم‌های حداکثری را بررسی می‌کند انتقادها از گزینه دولت برای وزارت آموزش و پرورش رو به افزایش است وزیر غیر‌خودی! «ابتکار» دلایل افزایش سهم استیجاری نسبت به سهم مسکن در سال‌های اخیر را بررسی می‌کند ساختار مالی نامناسب روند بانکداری اسلامی را کُند می‌کند خروج بانک‌ها از بنگاه‌داری مزاحم عمر البشیر اعتراف کرد ۲۵ میلیون دلار از محمد بن سلمان دریافت کردم ابهام‌های ماجرای ربایش امام موسی صدر پس از چهار دهه بررسی شد پایان ناتمام معاون اول رئیس‌جمهوری: ‌بخش تعاون گره‌های اقتصادی کشور را برطرف می‌کند معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده خبر داد‌ رایزنی با مجامع هواداران برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها مهدی شادمانی درگذشت رئیس قوه قضائیه: باید چهره کسانی که حامی ترور هستند برملا شود مدیر برنامه مطالعات جهانی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تا تحریم اعمال شود،‌ از مذاکره خبری نیست