مشمولان غیرغایب می‌توانند بدون وثیقه در سفر اربعین شرکت کنند


به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری در نشست خبری اظهار داشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا با هماهنگی‌های لازم، تسهیلات خروج از کشور برای مشمولان غیرغایب در کشور و شرکت در مراسم اربعین حسینی‌(ع) را فراهم کرده است؛ بنابراین امسال کلیه دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب که قصد سفر به عتبات را دارند می‌توانند بدون سپردن وثیقه از کشور خارج و در مراسم اربعین شرکت کنند.
مهری ادامه داد: کسانی که برگه اعزام به خدمت گرفته‌اند می‌توانند از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی پلیس از تاریخ 7 مهر ماه تا 10 آبان ماه سال جاری در سامانه ثبت‌نام کنند و مجوز خروج از کشور را از سازمان وظیفه عمومی دریافت کنند.
وی افزود: کسانی که در سال 98 متقاضی کنکور بودند و از سال گذشته معافیت تحصیل داشته‌اند به مدت یک سال برابر مقررات می‌توانند از معافیت تحصیلی  استفاده کنند پلیس فرصت داده تا مهرماه برای انتخاب رشته اقدام کنند؛ همچنین کسانی که قرار بود در تیر، مرداد و شهریورماه به سربازی اعزام شوند این تسهیلات برای آنها فراهم شده است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: کسانی که 8 سال غایب بوده اند و بیش از 50 درصد قسط خود را پرداخت کرده‌اند می‌توانند برای سفر به کربلا هم اقدام کنند.
سایر اخبار این روزنامه
کوروش را بهانه‌کرده‌اند برای یأجوج و مأجوج اشک می‌ریزند! قاطرسواری در بغداد مذاکره در پاریس (یادداشت روز) اخبار ویژه سید حسن نصرالله: در روز روشن بزرگ‌ترین خط قرمز اسرائیل را شکستیم کارمندان «بیکار» در برخی دستگاه‌ها 9 میلیون تومان حقوق می‌گیرند اعلام آمادگی حشدالشعبی برای نبرد با اسرائیل در کنار سید حسن نصرالله وعده سیب و گلابی اروپا برای حفظ کلاه برجام بر سر ایران وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و گردشگری از مجلس رأی اعتماد گرفتند در زمان مذاکره ثبات دلار نداشتیم اما روزی که پهپاد آمریکایی زده شد دلار سقوط کرد مشمولان غیرغایب می‌توانند بدون وثیقه در سفر اربعین شرکت کنند روحانی برنامه بزرگی دارد اما نمی‌تواند درباره‌اش حرف بزند! به ما هم دروغ گفتند هدف از حمله به عراق نفت این کشور بود با ما در فضای مجازی همراه باشید وعده سیب و گلابی اروپا برای حفظ کلاه برجام بر سر ایران وعده سیب و گلابی اروپا برای حفظ کلاه برجام بر سر ایران