سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم
عدم پرداخت سود سهام عدالت سال 96 و 97/ آقای حسینی: چرا سود سهام عدالت سال 96 و 97 را به سهامداران پرداخت نمی‌کنند و چرا همسان‌سازی حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی هم انجام نمی‌گیرد؟ از مسئولان مربوطه درخواست پاسخگویی در این خصوص را داریم.
فقدان فضای سبز در خیابان تولیدارو قم/ آقای درخشش: خیابان تولیدارو شهرستان قم با داشتن جمعیت زیاد فاقد کوچک‌ترین فضای سبز جهت استفاده ساکنان است. از شهرداری قم درخواست داریم که حداقل یک بوستان کوچک در این محله برای ساکنان درنظربگیرند.
کاهش قیمت خودروهای داخلی/ سلیمان بلغار: آیا با دستگیری مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو، قیمت خودروهای بی‌کیفیت پایین می‌آید یا خیر؟ آیا قیمت پراید 50 میلیونی کاهش می‌یابد یا خیر؟ یکی از موارد دستگیری ایشان همین افزایش قیمت خودروهای بی‌کیفیت می‌باشد.
 اعتراض به خلافی خودروها بابت طرح ترافیک روزهای تعطیل/ آقای محمدی: برای اینجانب پیامکی مبنی بر خلاف خودرو آمده است که برای روز 29 اسفندماه است که تعطیل رسمی است! احتمالاً این اشتباه مختص اینجانب نیست و شاید برای هزاران نفر این پیامک اشتباهی ارسال شده است. از مسئولین درخواست رسیدگی و پاسخگویی را دارم. چرا باید این گونه اشتباهاتی رخ دهد؟
اعتراض به اضافه شدن مبالغ متفرقه در صورتحساب مشترکان/ آقای فتحی‌نژاد: یکی از کسبه‌ خیابان لاله‌زار هستم. شرکت مخابرات در ماه مرداد اقدام به ارسال صورتحساب تلفن ثابت کرده است و مبلغ حدود 14 هزار تومان بابت هزینه ثبت مشاغل در صورتحساب مشترکان لحاظ شده است. این چه شیوه‌ای است که شرکت مخابرات درست کرده است؟ از مسئولین درخواست پاسخگویی دارم.
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی/ آقای بهکام: از مسئولین محترم دولت درخواست داریم فکری به حال ما بازنشستگان تأمین اجتماعی کنند. الآن چند سال است که همسان‌سازی حقوق‌های بازنشستگان کشوری درحال انجام است ولی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هیچ خبری نیست. لطفاً پیگیری نمایید.