برخی در کشور دهه غارت و چپاول راه انداختند

آیت الله عبدالله جوادی آملی گفت: غافل شدن از غارت بیگانه و از اختلاس‌های نجومی، سبب شد تا عده ای از این فرصت برای غارت کشور استفاده کنند.
به گزارش ایسنا محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید با حضور در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء، ضمن اقامه نماز به امامت آیت الله العظمی جوادی آملی، با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار آیت الله جوادی آملی گفت: گرچه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود اما آن طور که باید در همه بخش‌ها این اصل، رعایت نشد و از فرهنگی بودن انقلاب، غفلت صورت گرفت.
وی ادامه دادند: در کشور دهه‌های مختلف فرهنگی همچون دهه کرامت، دهه ولایت و امثالهم وجود دارد. وجود این دهه‌ها حفظ کردن یک بخش است، برخی در مقابل این دهه‌ها، دهه غارت و چپاول کشور را داشتند که از آنها غفلت شده بود.


این مرجع تقلید اضافه کرد: بیان حضرت امیرعلیه السلام این است که وقتی شما می‌خواهید یک نظام را اداره کنید علاوه بر هوشیاری نسبت به اعمال خود، باید نسبت به عملکرد دشمن نیز هوشیار باشید و فعالیت‌های آنها را هم مرتباً رصد کنید.
وی خاطرنشان کرد: غافل شدن ازغارت بیگانه و از اختلاس‌های نجومی که چیزی جز غارت نیست، سبب شد تا عده ای از این فرصت برای غارت کشور استفاده کنند. حضرت فرمود خواب در چشمان شما در حد مزمزه باشد، نه اینکه مانند اصحاب کهف به خواب بروید! در نتیجه باید یک تقویم سیاسی باشد که در آن غارت‌های کشور ثبت شود تا هرگز از یادها نرود چه کسانی و چه هنگامی، به کشور و نظام آسیب زدند.