سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213


جلوگیری از تردد ماشین‌های فاقد معاینه فنی/ یک شهروند: بیشتر ماشین‌های سنگین که اقدام به تخلیه زباله می‌کنند فاقد معاینه فنی هستند. از نیروهای انتظامی درخواست جلوگیری از تردد این ماشین‌ها را دارم، چرا که به سلامت مردم بستگی دارد.
انتقال کارخانه روغن‌سازی شهرری/ علی جبرئیلی: باتوجه به آلودگی کارخانه روغن‌سازی در شهرری، باتوجه به پیگیری مردم و ساکنان منطقه، هیچ اقدامی برای انتقال این کارخانه صورت نگرفته است.
 حل مشکل دستفروش‌های رضوانشهر/ یک شهروند: دستفروش‌ها در پیاده‌روهای این شهر اقدام به دستفروشی می‌کنند که باعث مزاحمت برای مردم و ساکنان این شهر شده است. از مسئولین محترم شهرداری و فرمانداری رضوان شهر درخواست رسیدگی به این مشکل را داریم.
 پرداخت حق ایثارگران/ آقای خزایی: از آقای رئیس جمهور خواهشمندیم نسبت به پرداخت حق بازنشستگی ایثارگران اقدام نمایید.
 دلیل تناقض در رتبه‌بندی فرهنگیان/ آقای نوری از زنجان: این همه تناقض در طرح رتبه‌بندی فرهنگیان به چه دلیل است؟ لطفاً صدای ما فرهنگیان را به گوش مسئولان برسانید.
معیار قطع یارانه/ آقای پهلوان: درآمدی حدود 1700000 تومان دارم که یارانه اینجانب قطع شده است. از مسئولین محترم ستاد هدفمندی یارانه درخواست داریم دلیل و معیار قطع یارانه مردم را اعلام کنند.