سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213
نظــــــــر مـــــردم



■ سهام عدالت/ آقای عدنی: مسئولین اعلام کرده‌اند که ارزش سهام عدالت 5 میلیون تومان شده است. وقتی پول سهام عدالت را بعد از 13سال نمی‌دهند، چه فرقی می‌کند که ارزش این سهام چقدر باشد؟
■ همسان‌سازی حقوق‌ها/ آقای ملاحسینی:  چرا همسان‌سازی حقوق مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی انجام نمی‌شود؟ لطفاً به مسئولین اعلام کنید که حقوق ما را اضافه کنند. با حقوق یک میلیون تومان یخچال در خانه نداریم و نمی‌توانیم آن را تهیه کنیم.
■ حذف زبان انگلیسی از مدارس/ آقای صابر:  مقاله‌ای درخصوص طرح نمایندگان مجلس درخصوص حذف زبان انگلیسی از مدارس را در رسانه‌ها خواندم. پیشنهاد می‌کنم که این درس به صورت آزاد در کلاس‌ها باشد و نمره‌ای برای آن در نظر گرفته شود و 30 الی 40 درصد گرامر باشد و مابقی مکالمه باشد و برای صنعت توریسم نیازمند یادگیری زبان انگلیسی و عربی می‌باشد. در ضمن برای درس عربی هم این تصمیم گرفته شود.
■ افزایش قیمت و کاهش وزن نان/ آقای ثامن از واوان: قبلاً قیمت نان لواش 180 گرمی 200 تومان بود. هم اکنون چانه 150 گرمی را به قیمت 300 تومان به فروش می‌رسانند. از مسئولین درخواست پیگیری داریم.
■ مشکل آب و فاضلاب اهواز/ آقای محسنی: مشکل آب و فاضلاب اهواز حل نشده است. آب را خودمان می‌بایست تصفیه کنیم. تازه شور هم است و بدون پمپ هم آب به طبقات بالاتر نمی‌رود. از مسئولین محترم درخواست حل مشکل آب و فاضلاب اهواز را داریم.
■ کمبود دارو/ خانم افشانی از خادم آباد شهریار: در داروخانه‌های این منطقه داروهای مربوط به پرکاری تیروئید اصلاً موجود نیست. از وزارت بهداشت درخواست پیگیری داریم.
■ نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌های رانندگی/ سلیمان بلغار:  از پلیس راهور درخواست داریم تا به عملکرد آموزشگاه‌های رانندگی نظارت داشته باشد. متأسفانه بعضی از مربیان آموزشگاه‌ها دلسوزی لازم نسبت به هنرجویان را ندارند. اگر هنرجویان نتوانند به نحو احسن رانندگی یاد گیرند، مجبور خواهند شد بدون گواهینامه در خیابان‌ها تمرین کنند که با خطرات مالی و جانی همراه خواهد بود.
 ■ تراکم در بافت فرسوده/ آقای صادقی: ساکن بافت فرسوده در میدان خراسان هستیم. بابت تخریب و نوسازی به شهرداری منطقه 15 مراجعه کردیم و متوجه شدیم که از تاریخ 1/5/98 قانون تخریب که تراکم می‌دهند (2+60) شده است.  وقتی که در بافت فرسوده تراکم را کم می‌کنند، ساخت و ساز کم می‌شود. مردمی که در بافت فرسوده هستند نباید تسهیلات ویژه‌ای داشته باشند؟! اینجانب ایثارگر هستم و مراجعه کردم و نتیجه‌ای نگرفتم.
■ حداقل حقوق بازنشستگان/ آقای عدنی:  بعد از 30 سال خدمت و 13 سال بازنشستگی حداقل حقوق را دریافت می‌کنیم. چرا مسئولان بی خیال شده‌اند. ما با حداقل حقوق نمی‌توانیم زندگی کنیم.