مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران مطرح کرد: افزایش ساعات کاری مترو در زمان بارش برف و برودت هوا

نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ساعات کار مترو در زمان برودت هوا و بارش برف خبر داد.
به گزارش میزان، فرنوش نوبخت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه خدمات رسانی مترو تهران و حومه طبق جدول زمان بندی انجام می‌شود، گفت: در صورت بارش برف و برودت هوا به دلیل بروز ترافیک احتمالی افزایش ساعات کار مترو صورت می‌گیرد.
نوبخت با بیان اینکه خللی در ارائه خدمات عادی به شهروندان رخ نداده است، افزود: تاخیری در تردد قطار‌ها به غیر از دو مورد وجود نداشته که آن هم به علت خرابی قطار بوده که مشکلات به سرعت بررسی و خوشبختانه اکنون تمامی خطوط مترو فعال بوده و آماده خدمات رسانی هستند.
وی با تاکید بر اینکه حرکت قطار‌ها در خطوط یک، 2 و 4 به فاصله هر سه و نیم دقیقه انجام می‌شود، تصریح کرد: در خطوط 7 نیز حرکت قطار‌ها به 10 دقیقه کاهش یافته است.


نوبخت از فعالیت 24 ساعته خط فرودگاه امام خمینی و همچنین مترو تهران کرج در شب گذشته خبر داد و گفت: خطوط درون شهری نیز شب گذشته تا 24 بامداد فعال بوده است.
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه یادآور شد: با توجه به بررسی روزانه عوامل مختلف تاخیر‌ها پایداری در سیستم دیده می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس کل بانک مرکزی: هرگونه تلاش برای سفته‌بازی در بازار ارز خنثی می‌شود رهبر انقلاب در درس خارج فقه: اجرای طرح بنزین به گرانی کالاها منجر نشود رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: دستور رئیس جمهور برای آغاز پرداخت کمک های معیشتی از امروز هر اقدامی که محققانه و عالمانه باشد به نفع همه است و موجب اعتراض نخواهد شد بیش از 100 بانک و فروشگاه در آشوب‌های خیابانی چند روز گذشته تخریب و غارت شد مجلس در جلسه‌ای غیرعلنی با حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی موضوع بنزین را بررسی کرد لاریجانی: نگرانی مردم از تبعات افزایش قیمت بنزین باید رفع شود سومین جلسه ستاد تنظیم بازار ذخایر راهبردی کشور بسیار مطلوب است رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس آمریکا: ترامپ «شارلاتان» بزرگترین تهدید برای دموکراسی آمریکا است «الصفدی» از پذیرش پست نخست وزیری لبنان انصراف داد فرافکنی‌های انتخاباتی ترامپ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران مطرح کرد: افزایش ساعات کاری مترو در زمان بارش برف و برودت هوا با ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی: خرید حمایتی انواع سیب درختی درجه سه آغاز شد سردار مهماندار: راهور برای بارش‌های روزهای آتی آمادگی صد در صدی دارد سخنگوی تعزیرات در پی افزایش قیمت بنزین خبر داد: افزایش گشت‌های تعزیرات برای مقابله با گران‌فروشی تمام مدارس استان تهران امروز دایر است دارندگان فیش تمتع، اطلاعات خود را به روز کنند