سردار سلامی در اجتماع مردم در حمایت از اقتدار و امنیت: مردم به سیاست‌های تجاوزکارانه دشمن تیر خلاص زدند

اقشار مختلف مردم تهران با برپایی تجمعی در میدان انقلاب تهران، دخالت بیگانگان و همچنین تخریب اموال عمومی و آسیب به مردم در شهرهای مختلف کشور را محکوم کردند.
به گزارش ایسنا، در پی دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ظهر دوشنبه (۴ آذر ۱۳۹۸) اقشار مختلف مردم تهران به همراه جمع زیادی از مقامات لشکری و کشوری ساعت‌ها قبل از زمان تعیین شده، با برپایی تجمعی در میدان انقلاب ضمن حمایت از اقتدار و امنیت کشور، تخریب اموال عمومی و مردم در شهرهای مختلف کشور را محکوم کردند.
تهرانی‌ها با شعارهای «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «ما همه باهم هستیم، پیرو رهبر هستیم» و... انزجار خود را از مواضع خصمانه آمریکا اعلام کردند.
همچنین برخی از تجمع‏کنند‌گان پلا‌کاردهایی با عنوان «مسئولین ذوق نکنید، مخالف گرانی‏ها هستیم، به عشق سیدعلی آمده‏ایم»، «ما دلواپسیم، ما گله‏مندیم، چون ما انقلابی هستیم»، «نه به بی‏کفایتی، به فساد، به خیانت، نه به نفوذ» و... در دست داشتند.


شرکت‏کنندگان در تجمع بزرگ مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، با قرائت قطعنامه‌ای مواضع خود را در ۶ بند اعلام کردند.
امتی که امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است
سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع راهپیمایان امروز تهران گفت: حضور امروز مردم تهران تیر خلاصی به سیاست‌های تجاوزکارانه و امیدهای واهی بزرگ‏ترین دشمن تاریخ بشر است.
وی با اشاره به این که هر امتی امام خود را گم کند محکوم به هلاکت است و مصیبت می‌بیند، تصریح کرد:‌ شما از حوادث صدر اسلام آمده‌اید تا اجازه ندهید آن ماجراهای غم‏انگیز تکرار شود. ای کاش شما در مسجد کوفه بودید تا امام علی(ع) ضربت نمی‏خورد. ای کاش شما با امام حسن(ع) بودید تا در برابر معاویه تنها نمی‏ماند. ای کاش شما بودید تا امام حسین(ع) در عاشورا تنها نمی‌ماند و این لبیک‌ها را در آنجا سر می‌دادید تا فرزندان امام اسیر نشوند.
خودمان مشکلات کشورمان را حل می‌کنیم
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام هم با حضور در جمع مردم گفت: پیام راهپیمایی امروز این است که ما خودمان مشکلات کشورمان را حل می‌کنیم و نیازمند بیگانگان نیستیم.
وی افزود: از مردم به این علت که مسیر خود را از معترضین جدا کردند تشکر می‌کنم. انتظارم از مردم ایران این است که ضمن اینکه حقوق خود را پیگیری می‌کنند به عوامل خارجی اجازه ندهند که از احساسات آنها سوءاستفاده کنند.
مردم به راحتی از نظام دست برنمی‌دارند
در حاشیه این مراسم سیامک رهپیک عضو شورای نگهبان با بیان این‌که مردم پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند، گفت: مردم برای نظام هزینه داده‌اند و به‏راحتی از آن دست برنمی‌دارند.
وی افزود: راهپیمایی مردم بسیار پرشور و خوب برگزار شد، اگرچه اوضاع و احوال اقتصادی برای خیلی از آحاد مردم مناسب نیست و تحت فشار هستند، ولی قدرت تحلیل مردم بالا است و مردم براساس این تحلیل و بینش و بصیرتی که دارند رفتار کرده به کشور خود علاقه‌مند بوده و از ارزش‌ها حفاظت می‌کنند.
به مردم فضای انتقاد و اعتراض بدهیم
همچنین پورسید آقایی معاون حمل‏ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این‌که اتفاقات اخیر یک درس مهم برای تمامی مسئولان داشت، اظهار کرد: این درس آن بود که ما باید به مردم فضای انتقاد و اعتراض قانونی را بدهیم که منجر به اغتشاش نشود.
سایر اخبار این روزنامه
در طول یک هفته گذشته 15 نفر به دلیل ابتلا به بیماری وﻳﺮوﺳﻲ ﺣﺎد دﺳﺘﮕﺎه ﺗﻨﻔﺴﻲ جان باخته‌اند جلال خوش‌چهره جاماندگان از تحولات مایکل بلومبرگ میلیاردر مشهور آمریکایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا شد «ابتکار» اهمیت حضور عکاسان حرفه‌ای برای ثبت وقایع اجتماعی را بررسی کرد قابی برای قضاوت آیندگان «ابتکار» از ساماندهی اخذ مالیات از املاک اجاره‌ای مسکونی و تجاری گزارش می‌دهد املاک اجاره‌ای در ایست بازرسی مالیات! سردار سلامی در اجتماع مردم در حمایت از اقتدار و امنیت: مردم به سیاست‌های تجاوزکارانه دشمن تیر خلاص زدند رئیس شورای اسلامی شهرستان ری: امکانات زندان فشافویه جوابگوی این حجم از بازداشتی‌ها نیست رئیس‌جمهوری با استعفای محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی موافقت کرد فرار از استیضاح معاون اول رئیس‌جمهوری: صادرات مهم‌ترین پیشران اقتصاد کشور است آیا فدراسیون فوتبال «استراتژی» برای تغییر دارد؟ خوب و بدهای حضور برانکو در تیم ملی رئیس قوه قضائیه: افرادی که موجب اغتشاش شدند در دادگاه به جرم‌شان رسیدگی می‌شود ناممکن‏های سیاست