اجتماع بزرگ بسیجیان در سنندج


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این مراسم با تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفین گفت: تشکیل نیروی مردمی بسیج از اقدامات امام راحل در صیانت از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و سد محکمی در مقابل توطئه‌های دشمنان است.
آیت‌الله حسینی شاهرودی افزود: بسیج یک نهاد مردمی برگرفته از اعتقادات دینی است که با تبعیت از ولایت در راستای تحقق احکام دین اسلام و آرمان‌های متعالی شهیدان و امام شهیدان حرکت می‌کند.
مرادنیا استاندار کردستان نیز در این مراسم از بسیج به عنوان یک نیروی مقتدر در راستای صیانت از ارزش‌های انقلاب یاد کرد و گفت: انتقال در سالروز تشکیل بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان استان با عنوان «شکوه اقتدار» در سالن آزادی سنندج برگزار شد. فرهنگ بسیجی به نسل جوان و نهادینه کردن آن در جامعه وظیفه‌ای همگانی است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز از بسیج به عنوان یک هدیه الهی به ملت ایران و انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: خدمات بسیج به عنوان یک نیروی مردمی پیرو ولایت، همواره راهگشا بوده است.


سردار حسینی در ادامه به اغتشاشات اخیر در کشور ‌اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به ویژه آمریکا با شعله‌ور ساختن این اغتشاشات می‌خواستند به نظام اسلامی ضربه وارد کند که توطئه آنها با اراده پولادین مردم انقلابی نقش بر آب شد.
سایر اخبار این روزنامه
دولتمردان محترم یادتان هست؟! گفتید جز بنزین کالایی گران نمی‌شود هیچ در تئوری پوچ در عمل (یادداشت میهمان) اخبار ویژه عملیات بزرگ علیه امارات انصارالله با 9 موشک و 20 پهپاد بندر «مخا» را کوبید شوک‌درمانی اقتصادی توصیه صندوق بین‌المللی پول است شهدای ما در مسیر اهل بیت(ع) حرکت می‌کنند و همه در یک کاروان هستند اجتماع بزرگ بسیجیان در سنندج المیادین: مردم ایران توطئه آمریکا را ضربه‌فنی کردند معاهده «ان‌پی‌تی» ابزاری برای سلب قدرت دفاع در برابر آمریکا و اسرائیل است خط قرمز ما در مبارزه با فساد اتهام‌زنی و ادعای بی‌سند است تدبیر رهبر انقلاب و بصیرت ملت بار دیگر انقلاب را از توطئه دشمن نجات داد طرح جامعی را به سران قوا داده بودیم که با مصوبه بنزینی اخیر متفاوت بود دولتمردان محترم یادتان هست؟! گفتید جز بنزین کالایی گران نمی‌شود المیادین: مردم ایران توطئه آمریکا را ضربه‌فنی کردند دولتمردان محترم یادتان هست؟! گفتید جز بنزین کالایی گران نمی‌شود المیادین: مردم ایران توطئه آمریکا را ضربه‌فنی کردند