دیدار خانواده شهید «مرتضی ابراهیمی» با رهبر معظم انقلاب

سرویس ایثار و مقاومت جوان آنلاین: پدر شهید مرتضی ابراهیمی از دیدار خانواده این شهید با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این دیدار ۱۰ آذر قبل از نماز ظهر و عصر انجام شد. در این دیدار رهبر انقلاب، خانواده شهید را مورد تفقد قرار دادند و گفت‌وگوی کوتاهی نیز با ما داشتند.
یکی از بستگان شهید ابراهیمی نیز در گفتگو با «جوان» از اهدای دو جلد قرآن کریم از سوی مقام معظم رهبری به خانواده شهید خبر داد و گفت: آقا با لطف و مهربانی «محمد سینا» فرزند شهید را مورد تفقد قرار داده و در گوش این نوزاد اذان و شهادتین را خواندند. نکته جالب اینجا بود که آقا مرتضی آرزو داشت رهبر انقلاب در گوش فرزندش اذان و اقامه بخواند که این امر با شهادتش محقق شد.
وی افزود: آقا به والدین و همسر شهید فرمودند: صبر پیشه کنید، جزای الهی در پیش است. ایشان در مورد تربیت دو یادگار شهید؛ محمد صدرا و محمد سینا سفارش‌هایی به همسر شهید و والدین شهید فرمودند که آن‌ها در پاسخ گفتند ان‌شا‌ءالله محمد صدرا و محمد سینا را همچون شهید تربیت می‌کنیم.
در پایان این دیدار رهبر معظم انقلاب فرمودند: شهیدانی، چون مرتضی باعث عزت بخشیدن و پایدار ماندن این انقلاب هستند.
«مرتضی ابراهیمی» فرمانده گردان امام حسین (ع) ملارد بود که در جریان ناآرامی‌های اخیر این شهرستان در دفاع از امنیت و حفظ اموال عمومی به دست آشوبگران به شهادت رسید.