زیرگذر استاد معین 22 بهمن به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح و بهره‌برداری از زیرگذر استادمعین همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، صفا صبوری در حاشیه بازدید از زیرگذر استاد معین با اعلام این که این طرح 85 درصد پیشرفت اجرایی داشته و تا 22 بهمن به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: زیرگذر استاد معین در فاصله چهار متری از خیابان آزادی و نیم متر بالاتر از مترو ساخته شده و همین مساله اجرای طرح را قدری دشوار کرده بود.
وی ادامه داد: همکاران ما طوری این زیرگذر را ساختند که هیچ حادثه‌ای در این طرح اتفاق نیفتاده است و زیرگذر طبق برنامه‌ریزی در 22 بهمن افتتاح خواهد شد.
صبوری به مسدود بودن مسیر جنوب به شمال این زیرگذر اشاره کرد و گفت: قرار بر این شده است که برای جلوگیری از ترافیک سنگین در محله طرشت مسیر جنوب به شمال به صورت پلازای پیاده راه برای عبور مردم باشد و مسیر شمال به جنوب برای خودروها در نظر گرفته شده است.


به گفته وی این طرح با هزینه تقریبی 50 میلیارد تومان درحال اتمام است.
محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری هم تاکید کرد که تمامی طرح‌های شهرداری پیوست اجتماعی و فرهنگی دارد.
وی افزود: درباره این طرح هم قرار شده به صورت تلفنی از اهالی محل نظرسنجی شود.
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در بازدید از طرح گیشا هم توضیح داد: با اصلاحات انجام شده در این طرح دسترسی زیرگذر به کوی نصر در بازبینی طرح مسدود شد، چون در صورت اجرای طرح به شکل قبل حجم خودروهای ورودی به کوی نصر باعث ترافیک سنگین در این معبر شده و دردسرهای زیادی برای ساکنان کوی نصر ایجاد می‌کرد.
وی گفت: ضمن این که با کوتاه کردن پل لازم نبود مسیر قنات دانشگاه را قطع کنیم؛ همچنین دو خط اصلی انتقال آب هم دیگر نیاز به تغییرات احتمالی نداشت. اگر پل ادامه می‌یافت تنها برای مسدود سازی مسیر قنات و آن دو خط انتقال بالغ بر 40 میلیارد تومان از بیت المال هزینه می‌کردیم.
صفا صبوری توضیح داد: با توجه به آماده شدن تقریبی مسیر غرب به شرق زیرگذر گیشا، شهرداری تهران با تعطیلی کارگاه در 4 ساعت پیک ترافیکی این معبر را برای عبور خودروها باز می‌کند تا بار ترافیکی این منطقه اندکی کاهش یابد.
وی تاکید کرد: طرح طبق زمانبندی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس سازمان غذا و دارو: ذخایر دارویی کشور اطمینان بخش است تاکید آیت‌الله سیستانی بر انجام اصلاحات واقعی در عراق و تعیین نخست‌وزیر بدون مداخلات خارجی با مردم دوست باشید - مردم، صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند زنگنه خطاب به برخی اعضای اوپک: هیچ محدودیتی برای تولید نفت ایران نمی‌پذیرم در پایان چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام شد ایران و 1+4 در حمایت از برجام و تعهد به آن متحد هستند چین: آمریکا سیاست غلط اعمال فشار علیه ایران را متوقف کند تظاهرات گسترده در بغداد در حمایت از مرجعیت دینی سازمان ملل: ارتش میانمار قصد دارد اقلیت روهینجا را نابود کند رئیس مجلس نمایندگان آمریکا رسماً دستور استیضاح ترامپ را صادر کرد وزارت اطلاعات: عوامل پروژه انفجار و کشته‌سازی در خوابگاه دانشجویی دستگیر شدند یادداشت مدیرمسئول از انبار باروت تا انبان نان رئیس سازمان بهزیستی: هزینه آزمایش‌ ژنتیک برای افراد تحت پوشش رایگان است زیرگذر استاد معین 22 بهمن به بهره‌برداری می‌رسد واکنش سفارت تهران در لندن به انتشار سندی جعلی با هدف تخریب روابط ایران با برخی کشورها معاون اول رئیس‌جمهور: سازوکارهای لازم را برای اعمال حق اعتراض مردم تمهید کنیم