سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

باطل شدن کارت سوخت خودروهای 25 سال به بالا/ آقای جواهری: قرار بر این است که کارت سوخت خودروهای بالای 25 سال به بالا باطل شود. اکثر خودروهای جدید مصرف سوخت آنها از خودروهای قدیمی بیشتر است. چرا به این خودروها کارت سوخت تعلق نمی‌گیرد؟
سهمیه بنزین به آموزشگاه‌های رانندگی/ آقای حسنی: مربی آموزشگاه هستم. ما در حال حاضر با قیمت تعاونی به مردم خدمات می‌دهیم اما باید بنزین آزاد استفاده کنیم. چرا به ما سهمیه بنزین اختصاصی تعلق نمی‌گیرد؟
مترو شهریار، اندیشه و ملارد/ جلال دلفانی: از زمان دولت احمدی‌نژاد قرار بر این بود که برای شهریار – اندیشه و ملارد مترو در نظر بگیرند. مترو که به این مناطق نیامد و مردم در صف‌های طولانی اتوبوس اندیشه و شهریار هستند. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
تغییر ساعات واحد علوم و تحقیقات در زمستان/ صمد اباچی: با توجه به برودت هوا و مسیر کوهستانی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات و باتوجه به اتمام کلاس‌های دانشگاه در ساعت 30/19 امکان بروز هر حادثه‌ای وجود دارد. از مسئولان محترم دانشگاه آزاد درخواست داریم که ساعت کلاس‌ها را در فصل زمستان تغییر دهند.
یارانه معیشتی/ حسن پیکان: با 24 خانواده از اطرافیان خود تماس گرفته‌ام که هیچ‌کدام یارانه معیشتی به آنها تعلق نگرفته است. هیچ کدام سرمایه دار نیستند و خانه هم ندارند. اینجانب بازنشسته هستم و با 70 سال سن، 750 هزار تومان دریافتی می‌گیرم که یارانه بنزین نیز به اینجانب تعلق نگرفته است. لطفاً مسئولین پاسخگو باشند.