امروز؛شهرخودروی 30 هزار نفری مقابل سپاهان

علی ترابی -تیم فوتبال شهر خودرو برای بقا در جمع مدعیان لیگ برتر و حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، مسیر دشواری را پیش رو دارد  و  باید از چند خان سخت عبور کند. البته خان اول را با شکست مقابل استقلال پشت سر گذاشت و حالا امروز در خان دوم دیداری نفس گیر برابر سپاهان زخم خورده دارد که مشهدی ها امیدوار به پیروزی تیم شهرشان هستند تا از کورس قهرمانی دور نشود.اولین بازی از هفته چهاردهم لیگ برتر، تقابل شهر خودرو با سپاهان اصفهان است که این دیدار از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه شیک و مدرن امام رضا(ع) برگزار می شود. بازی که به نوعی فینال شش امتیازی بین دو تیم مدعی قهرمانی است و با توجه به شکست بازی قبلی خود، قطعا هر دو تیم برای برد به میدان می آیند که در این بین شهر خودرو نیاز به حمایت پرشور هواداران و علاقه مندان مشهدی در ورزشگاه دارد تا به عنوان یار دوازدهم در کنار عنابی پوشان باشند.این مسابقه دارای اهمیت فراوانی  است و حضور تماشاگران و تشویق های بی امان آن ها در عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی نقش موثری دارد.
تونل وحشت
تیم فوتبال شهر خودرو، به گفته یحیی گل محمدی، این روزها به تونل وحشت رسیده است. مسیری که تا قبل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ، باید بازی های سرنوشت سازی را با رقبای خود به عنوان مدعیان قهرمانی، انجام دهد.عنابی پوشان در نخستین تقابل سرنوشت ساز خود پنج‌شنبه گذشته رقابت سختی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی داشتند که در پایان دست خالی به مشهد بازگشتند و حالا خود را برای خان دوم آماده می کنند.
جدول لیگ برتر طی دو هفته اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده است. شهر خودرو که تا قبل از بازی با صنعت نفت  بر صدر جدول تکیه زده بود، با شکست نابهنگام مقابل آبادانی ها به رده دوم رسید.در هفته سیزدهم نیز زور شهر خودرو به استقلال نرسید و در رده سوم جدول قرار گرفت. با این حال عملکرد  این نماینده فوتبال استان که با کمترین هزینه و ستاره فوتبالی تماشایی ارائه می کند، ستودنی است. یحیی گل محمدی فوتبالی به شاگردان خود دیکته کرده است که می توانند در مقابل هر تیمی زهردار ظاهر شوند. آن ها اکنون 23 امتیازی هستند و با صدر جدول فقط 2 امتیاز اختلاف دارند که در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل سپاهان و لغزش استقلال تهران، می توانند دوباره بر صدر جدول تکیه بزنند.البته این موضوع نیازمند تمرکز لازم و اجرا کردن تاکتیک های آقا معلم در میدان مسابقه است.


مهمان نوازی از تیم زخم خورده
پسران آقا یحیی امروز باید از تیمی مهمان نوازی کنند که زخم خورده است. زرد پوشان قلعه نویی هفته گذشته در مازندران مقابل نساجی به تساوی دست یافتند و صدر جدول را از دست دادند. تیمی که با هدایت ژنرال عزم خود را جزم کرده است تا با قهرمانی در نیم فصل به تعطیلات برود. این جدال شش امتیازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد و باید دید که آقا معلم برای ژنرال چه نسخه‌ای می پیچد.  سپاهان نیز 24 امتیازی است و با یک امتیاز بیشتر از شهر خودرو در رده دوم جدول قرار دارد و هر تیمی در این دیدار شکست بخورد، از جمع مدعیان فاصله می گیرد.تفکرات بازی هر دو تیم خیلی نزدیک به هم است و قطعا تماشاگران فوتبال دیدنی را شاهد خواهند بود.شهر خودرو فوتبالی مالکانه بازی می کند و با هنرنمایی های وینگرهای چپ و راست می تواند روز تلخی را برای امیر قلعه نویی رقم بزند.
روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره دیدار مقابل سپاهان گفت: بعد از دو هفته شکست، روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذاریم. البته برای هر تیمی ممکن است این اتفاق بیفتد که هفته هایی در نتیجه گیری موفق نباشند، اما مهم این است که روی مسائل فنی تمرکز داشته باشیم. با بچه ها خیلی صحبت کردیم تا به خوبی از این مقطع عبور کنیم. باید تلاش و تمرکز بیشتری داشته باشیم.یحیی گل محمدی افزود: برخی مشکلات فنی و غیر فنی داریم که با تلاش این مسائل حل می شود. بازی حساسی است، با تیمی بازی داریم که مربی متبحری دارد و مدعی اصلی قهرمانی است. مطمئنم برای بردن بازی خواهند کرد . همان طور که ما برای برد تمام تلاشمان را می کنیم و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم.
گل محمدی  با فراخواندن هواداران به ورزشگاه ، اظهار کرد: بیش از هر زمانی به حضور هوادارانمان نیاز داریم . هر چند ساعت دیدار ممکن است روی حضورشان تاثیر بگذارد. از برنامه سازمان لیگ و ساعت این دیدار و تعویق دیدار با تراکتور ضربه خوردیم. بعد از لغو این دیدار جمع کردن تیم سخت شد.  چون بازی تدارکاتی خوب نداشتیم و این تعلیق بازی ضربه خیلی بزرگی به ما زد. امیدواریم با عملکرد  خوب خودمان از این وضع عبور کنیم.گل محمدی درباره دیگر تیم ها و حضور تماشاگرانشان و این که هر کاری لازم است انجام می دهند تا آن ها را به ورزشگاه بکشانند، گفت: من همیشه گفته ام برای موفقیت یک تیم لازم است همه مسئولان و مردم شهر متحد باشند و باید برنامه ریزی مشخصی داشته باشند. هوادار نباید به هیچ وجه به دلیل قیمت بلیت و زمان بازی از همراهی تیمش محروم شود. امیدواریم کاری کنند هواداران راحت تر و با اشتیاق بیشتری به ورزشگاه بیایند . من اگر جای مسئولان بودم چیزی هم به تماشاگران می دادم چون این تیم باعث افتخار شده است، آسیایی است و یکی از بهترین شهرهای دنیاست و باید نشان دهیم چه شهر خوبی داریم. باید فکر کنند و چاره‌ای بیندیشند.وی درباره مصدومان تیمش توضیح داد: سینا زامهران، محمد آقاجانپور و حسین مهربان مصدوم هستند و در بازی امروز آن ها را در اختیار نداریم.