سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■ رسیدگی به پرونده‌های قضایی/ سید طالب مستجابی: از ابتدای سال 98، 15 نامه تظلم خواهی به  قوه قضائیه ارسال کردیم و در سفر اخیر آقای رئیسی به استان آذربایجان شرقی هم نامه تظلم خواهی تسلیم کردیم و در خرداد 98 هم چند فقره شکایت در سایت سازمان بازرسی کل کشور به ثبت رساندیم که نتیجه‌ای در بر نداشته است. درخواست می کنم رسیدگی فرمایند.
■ مربیان خارجی/ پرویز غلامی: به مسئولان ورزش بفرمایید زمانی که تصمیم دارید مربی خارجی استخدام کنید شرایط تحریم کشورمان را به آنها توضیح دهید که پول شما در چند قسط پرداخت خواهد شد نه مثل استراماچونی و ویلموتس که به خاطر عقب افتادن پولشان به این شکل تیم را رها می‌کنند و می‌روند. یعنی اینقدر ما بدبخت شده‌ایم که مربیان خارجی این‌طور با ما رفتار می‌کنند.
■ وام ازدواج: آقای احمدی: مدت یک سال است که دنبال وام ازدواج همسرم هستم و هنوز موفق به دریافت آن نشده‌ام و اکثر بانک‌ها اعلام کرده‌اند که باید ضامن استخدام رسمی باشد. در صورتی که دولت اعلام کرده است که با یک ضامن قراردادی هم می‌توان این وام را دریافت کرد. کسی که ضامن رسمی ندارد چکار باید انجام دهد.
■ جمع‌آوری خطوط انقلاب به فیاض بخش/ محمد خوب‌رو: قرار است خط شرکت واحد از انقلاب به فیاض بخش جمع شود. در صورت جمع شدن این خط با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد. از مسئولان شرکت واحد درخواست داریم در صورت امکان این خط واحد اتوبوسرانی جمع نشود.
■ یارانه معیشتی/ سهام‌الدین سیف: دبیر بازنشسته آموزش و پرورش هستم.13 نفر از خانواده‌ام شهید شده‌اند که متأسفانه تشویقی و رتبه و هیچ‌کدام به اینجانب تعلق نگرفته است و از طرفی یارانه معیشتی هم به ما نداده‌اند.
■ یارانه بنزین/ آقای رحیمی: از کسانی هستم که یارانه بنزین دریافت نکرده ام. اینجانب نه بازنشستگی می‌گیرم و نه بیمه دارم و یک خانواده 4 نفری هستیم. حتی کارت سوخت بنزین ما هم درست نشده است. چند بار پیامک زدم به شماره‌ای که اعلام کرده بودند اما نتیجه‌ای نداشته است. قرار بر این بود که به 60 میلیون نفر پرداخت شود ولی من فکر می‌کنم این یارانه به 6 میلیون نفر پرداخت شده است.