سلام ایران

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213

نظــــــــر مـــــردم


در تاریخ 10/7/97 با اعلام خبر ثبت‌نام فوری محصولات سایپا از 9 صبح نشستیم پای سایت و ساعت 10 سایت باز شد و با هر بدبختی بود تونستیم ماشین ساینا Ex را با پیش پرداخت 15 میلیون تومن ثبت‌نام کنیم... بعد از 7 ماه پیگیری بالاخره با انتخاب نمایندگی معرفی شده از طرف گروه خودروسازی سایپا (نام نمایندگی در روزنامه محفوظ است) مبلغ 368 میلیون ریال دیگه - تقریباً 10 میلیون بیشتر از رقم موقع ثبت‌نام - واریز کردم (یعنی پول کامل ماشین) و نمایندگی متعهد شد حداکثر 70 روز بعد ماشین را تحویل دهد... الان بیش از 4 ماه از قول 70 روزه می‌گذرد...متأسفانه مراجعات مکرر من به نمایندگی گویا باعث زحمت شده و به جای پاسخگویی، می‌گویند: همینه که هست.... خودتون ثبت‌نام کردید.... مشکل‌ داری برو جاده کرج جواب بگیر..... واقعاً این همه احترام به مشتری قابل تقدیره..!!!!
قیمت بنزین/ یک شهروند: اگر قیمت بنزین را در طی چندسال و بتدریج افزایش می‌دادند این همه فشار به مردم نمی‌آمد. هرچند قیمت بنزین در کشورمان نسبت به کشورهای دیگر پایین است ولی درآمد مردم هم باید نسبت به افزایش قیمت بنزین افزایش پیدا کند.
یارانه معیشتی/ عروج ناصری: کارگر ساختمانی هستم. 75 سال سن دارم و در بندرعباس یک خانه قدیمی دارم. پسر و همسرم مریض هستند. با این حال یارانه معیشتی به ما تعلق نگرفته است.