تشییع با شکوه سردار سلیمانی رأی گسترده به مقاومت برابر استکبار جهانی است

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان مراسم بزرگداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی که روز پنجشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، طی پیامی خطاب به فرمانده‌کل قوا اعلام کرد : شهادت فرمانده بی‌بدیل میدان‌های مختلف مقاومت، سرباز بااخلاص ولایت، علمدار مبارزه چندجانبه با آمریکای جنایتکار و رژیم‌اشغالگر صهیونیستی و مدافع مظلومان منطقه، سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ شهید ابومهدی المهندس و یاران شهید ایشان را در حالی به محضر مبارکتان تسلیت عرض می‌نمایم که به‌توفیق الهی، اولین سیلی به صورت بزرگ‌ترین قدرت مادی عالم با اقتدار زده شد و ان‌شاءالله این ضربه مکمل تصمیم بسیار مهم پارلمان کشور عراق و اراده ملت‌های منطقه در اخراج و ازاله وجود نحس و نجس آمریکا و استکبار جهانی از منطقه خواهد بود.
وی افزود : مردان بزرگی چون شهید حاج قاسم که شجاعت و درایت را از مکتب امام خمینی(ره) آموخته و مراتب ارتقا و بالندگی و قرار دادن این ویژگی‌های ارزشمند در مسیر تولید قدرت برای نظام اسلامی و فرزندان انقلاب اسلامی در سرتاسر عالم با هدایت حضرت‌عالی به تکامل رسانده، خداوند متعال چنان برکتی در وجود آنان قرار داده که خون این سردار شهید نهال‌های نوپای گلستان انقلاب اسلامی در منطقه و درختان کهنسال در عرصه مقاومت را آبیاری نمود و ان‌شاءالله استمرار حرکت در این راه نورانی با اقتدار ادامه خواهد داشت.
سردار قاآنی خطاب به رهبر معظم انقلاب تصریح کرد : با کمال ادب و نهایت احترام، به‌عنوان سربازی کوچک از حسن‌ظن حضرت‌عالی و اعتمادی که در واگذاری فرماندهی نیروی قدس به اینجانب نمودید سپاسگزارم و همواره و در همه حال خود را محتاج دعای خیر و هدایت‌های حکیمانه‌تان می‌دانم.
وی افزود : ضمن تشکر از برگزاری مراسم تشییع این مهمان خدمتگزار اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و همراهانش توسط مردم قدرشناس شهرهای مختلف عراق و سپاس بیکران از ملت انقلابی ایران که با حضور بی‌حد و باورنکردنی خود در مراسم تشییع و دیگر راهپیمایی‌های بزرگی که در تمام نقاط کشور برگزار شد عظمت وجود یک کشور انقلابی تمام‌عیار را به‌رخ دشمن کشیدند.


فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: برگزاری راهپیمایی‌های گسترده و مراسمات باعظمت توسط ملت‌های مختلف جهان در شهادت این شهید بین‌الملل، رأی گسترده‌ای به قبول مقاومت در مقابل استکبار جهانی بود.
تقدیر از حضور حماسی و بی‌نظیر ملت‌های بزرگ ایران و عراق
ازسوی دیگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز طی پیامی از قدرشناسی و حضور حماسی و تاریخی ملت‌های بزرگ ایران و عراق در آیین‌های استقبال، تشییع، خاکسپاری و بزرگداشت شهدای مقاومت، شهیدان سپهبد پاسدارحاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان قدردانی کرد.
در این پیام خطاب به دو ملت ایران و عراق آمده است : دراستقبال از پاسدار صادق انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی و مجاهد پاکباز امت اسلامی ابومهدی المهندس نه تنها زیباترین تصاویر را در قاب تاریخ ماندگار کردید، بلکه تاریخ آینده را هم ساختید.آری، ملت‌های عزیز ایران و عراق! حضور آگاهانه و عاشقانه شما در بدرقه شیرمردان مقاومت و قهرمانان مدافع حرم، حماسه جاودانه‌ای بود که مسیر آینده منطقه و جهان را به وضوح ترسیم کرد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام خود تاکید کرد : این حضور بی‌نظیر، تاریخی و اقیانوس گونه ایرانی و عراقی، عزم همگانی امت اسلام بر ادامه راه شهیدان قدس تا آزادی کامل فلسطین را برای جهانیان آشکار ساخت.
در این پیام همچنین تصریح شده است : در هم آمیختن خون شهدای ایران و عراق اوج شکوه وحدت امت اسلامی و تضمین‌کننده مسیر برای حرکت پیروزمندانه به سوی فلسطین دربند بود و این حضور معجزگون و خیره‌کننده، مهر تایید ابطال ناپذیر بر این حقیقت بود.
سپاه پاسداران در پیام خود با ‌اشاره به اینکه این حضور بدون شک در عقب‌نشینی دشمن با صدای لرزان و چهره وحشت زده از آتش سلاح ما موثرتر بود تاکید کرد :شاید تنها راه شکرگزاری ما از حضور شما ملت‌های آگاه این باشد که به شهید بزرگوارمان اقتدا کنیم و همچون حاج قاسم عزیز که در مراسم سوگواری برای شهید مدافع حرم محسن حججی به ملت وعده پایان داعش را داد ما هم در سوگ این شهیدان بزرگ به شما ملت‌های بزرگ وعده پایان حضور فسادانگیز ارتش متجاوز آمریکا در منطقه را سیلی سخت موعود دانسته و با وعده تحقق آن با همه مجاهدان جبهه مقاومت عهد می‌بندیم که تا ازاله کامل اسرائیل از پا نخواهیم نشست.