سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213


نمایندگان رد صلاحیت شده/ آقای حسین پور: شورای نگهبان تعدادی از نمایندگان را رد صلاحیت کرده‌اند. جالب این است که در 5 ماهی که از دوره نمایندگی این مجلس باقی مانده است، بودجه سال 99 کشور را تصویب کنند. حال چطور نماینده‌ای که صلاحیت آن از سوی شورای نگهبان رد شده است می‌بایست به این بودجه رأی دهد؟
سرویس مدارس استثنایی/ یک شهروند: دولت هرساله اعلام می‌کند که سرویس مدارس استثنایی را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهند. امسال نیز دو ماه این کار را انجام دادند و بعد از آن این خدمات را ارائه نکردند. اگر دولت تصمیم به انجام این کار دارد و کلی هم تبلیغات آن را انجام می‌دهد، آن را تا پایان سال تحصیلی انجام دهد ولی اگر قرار بر انجام آن را ندارند از ابتدا اعلام کنند که نمی‌خواهند این خدمات را کامل ارائه کنند تا بسیاری از خانواده‌هایی که فرزند معلول دارند دچار مشکل نشوند.
سهام عدالت/ آقای افضلی از کرمانشاه: کارگر ساختمانی هستم. ثبت‌نام سهام عدالت را انجام داده‌ام اما بعد از دو سال که پیگیر شدم گفتند اسم شما در لیست سهام عدالت نیست. از مسئولان ذیربط درخواست دارم که درخصوص دریافت سهام عدالت ما را راهنمایی کنند.
اینترنت ضعیف در حکیمیه/ رضا جمشیدی: حدود دو سال است که در منطقه حکیمیه خیابان سازمان آب، اینترنت بسیار ضعیف است و اصلاً کارایی ندارد. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.