سید حسن خمینی: کاری که جامعه را چند پاره کند یک حرکت ضد انقلابی است

یادگار امام با بیان اینکه علت موجده انقلاب اتکال به خدا و وحدت کلمه بود و علت مبقیه هم همین است، تاکید کرد: کاری که خواسته یا ناخواسته جامعه را چند پاره می کند یک حرکت ضد انقلابی است.
به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در دیدار با شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهری تهران، گفت: کسی که تلاش کند مشکلی از مشکلات برادر دینی خود را حل کند مثل این است که 90 هزار سال عبادت کند در حالی که شب ها را قیام و روزها را روزه داری کرده است. تاکید بر اینکه باید به دیگران خدمت کرد یک وظیفه دینی، اخلاقی و شرط انسانیت است. اگر نتوانیم در مقابل درد دیگران احساس درد کنیم از انسانیت خارج شده ایم.
یادگار امام با تاکید بر اینکه انقلاب یک تلاش همگانی است، افزود: انقلاب زاییده یک فرد نیست؛ رهبر دارد ولی مانند یک موج خروشان است که قطره قطره آب هایی که در او حضور دارند در تاثیر او موثر هستند. انقلاب جز با هویت جامع مردمی معنا پیدا نمی کند. اگر همه باشند همه باشند انقلاب شکل می گیرد. انقلاب یک کودتا نیست که یک گروه خاص نظامی آن را به پیروزی رسانده باشند. انقلاب یک شورش نیست.
یادگار امام با بیان اینکه علت موجده انقلاب اتکال به خدا و وحدت کلمه بود و علت مبقیه هم همین است، تاکید کرد: کاری که خواسته یا ناخواسته جامعه را چند پاره می کند یک حرکت ضد انقلابی است؛ چون انقلاب یعنی همه با هم بودن. «ما بودن» هویت انقلاب است و هرچه این «ما بودن» را می شکند و تبدیل به «من بودن» می کند، انقلاب را از بین می برد. ممکن است در ظاهر لباس خیرخواهی هم بپوشد.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس‌جمهوری در جلسه هیئت دولت: هیچ کس بالاتر از قانون و مردم نیست ژوبین صفاری از نود ورزشی به نود سیاسی! رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم: هرکس به ایران علاقه‌مند است، در انتخابات شرکت کند «ابتکار» دلایل آشفتگی‌های اخیر در بازار خودرو را بررسی کرد بریدن دوباره ترمز قیمت‌ها «ابتکار» از تاثیرات فوتبال بر فضای اجتماعی ایران گزارش می‌دهد نیمه پنهان دربی «ابتکار» برخی از نمایشگاه‌های هنری هفته پیش‏رو را مرور می‌کند گالری‌گردی زمستانه بورس شفاف‌ترین بازار در اقتصاد کشور است پنج عامل رکوردشکنی‌های بازار سرمایه «ابتکار» روزهای پرحاشیه سیاست داخلی آمریکا را بررسی می‌کند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: قطار نشر ایران نه متوقف می‌شود و نه به عقب برمی‌گردد پوتین هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید ایران: تهران و مسکو دو بازیگر قدرتمند مبارزه با تروریسم هستند سید حسن خمینی: کاری که جامعه را چند پاره کند یک حرکت ضد انقلابی است