فرمانده نیروی هوایی ارتش: به تهدیدات پاسخ قاطع خواهیم داد

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه این نیرو در کنار سایر نیروهای مسلح با آمادگی کامل به تهدیدات پاسخ قاطع خواهد داد، گفت: ما قادریم علاوه بر این، صلح و امنیت در منطقه برقرار کنیم و هیچ نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست.
به گزارش ایسنا، امیرسرتیپ عزیز نصیرزاده با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش در دوران بعد از انقلاب وقتی که نیروی هوایی ارتش به هویت جدید خود دست پیدا کرد، گفت: در دوران دفاع مقدس در تحمیل اراده نظامی و سیاسی کشور به دشمن، در بازنگذاشتن شریان اقتصادی کشور و در حراست از مناطق حساس و حیاتی مثل اقدامی که شهید دوران انجام داد که به واقع تحمیل اراده سیاسی به دشمن بود وقتی تمام فعالیت‌های دیپلماتیک به بن‏بست رسیده بود نیروی هوایی ارتش نقش موثری داشت.
سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش همواره در کنار مردم قدرشناس است، خاطرنشان کرد: در برنامه‌های مردم‏یاری وقتی در تعدادی از استان‌ها سیل آمد و خساراتی به بار آورد، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی تعطیلات عید خود را رها کردند و بلافاصله در محل خدمت حاضر شدند.
سرتیپ نصیرزاده خاطرنشان کرد: به شما مردم قول می‌دهم ما در کنار سایر نیروهای مسلح با آمادگی کامل ضمن آنکه تهدیدات را پاسخ قاطع خواهیم داد، قادریم که صلح و امنیت را در منطقه برقرار کنیم و هیچ نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست.