مردم با آرمان های انقلاب بازهم بيعت كردند

آرمان ملی: روز گذشته باز هم مردم کشورمان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های امام و انقلاب بیعت کرده و تاکید کردند که اجازه نخواهند داد چشم بیگانه به ذره‌ای از خاک ایران باشد. مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعت ۹ صبح دیروز در تهران و بیش از ۵۲۰۰ نقطه در کشور با شعار محوری «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد و بیش از شش هزار خبرنگار داخلی و خارجی این مراسم را پوشش دادند. راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، در آستانه ورود نظام جمهوری اسلامی به ۴۱ سالگی، بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند. پلاکاردهایی با عنوان ما همه قاسم سلیمانی هستیم، مقاومت قرن بزرگ‌تر از معامله قرن، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... در دستان مردم دیده می‌شد. همچنین تعدادی از جوانان با در دست داشتن تصاویری از سردار اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه، همبستگی خود را با این نیرو اعلام کردند. مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران پرچمِ متحد کشورهای جبهه مقاومت را در دستان خود حمل کردند. برخی مسئولان و مقامات کشوری و لشگری هم همراه مردم در این راهپیمایی شرکت داشتند.
   حضور همدلانه
 حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس، رئیس قوه قضائیه، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، محمدرضا عارف نماینده مجلس، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، آیت‌ا... جنتی دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، قاضی مسعودی و... از جمله مقامات حاضر در مراسم 22 بهمن در شهرهای مختلف کشور حضور داشتند.
    انتخابات پرشوری خواهیم داشت


رئیس مجلس با حضور در راهپیمایی یوم‌ا... ۲۲ بهمن تهران اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی بسیار با شکوه بود و این حضور باعث قدرت بیشتر برای حرکت انقلاب می‌شود، مخصوصا به آمریکایی روشن می‌گوید مردم به دنبال این هستند که منافع خود را حفظ کنند. علی لاریجانی گفت: ما گرفتار یک دشمن بد خیم هستیم که با حرف و منطق مشکل آن حل نمی‌شود و باید حتما قدرت به آن نشان داد لذا حضور در راهپیمایی بهترین قدرتی است که می‌توان به آمریکا نشان داد و آنها نیز بدانند باید نسبت به خواسته‌های ملت ایران تمکین کنند. باید دست همه ملت ایران را بوسید چرا که با غیرت در راهپیمایی حضور یافتند و سرمایه بزرگی برای کشور ایجاد شد.
    مقاومت نه مذاکره
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه آنچه در مورد عدالت می‌گوییم و این کشور به دنبال تحقق آن است، عدالت در حوزه اقتصادی، اجتماعی، قضایی، فرهنگی و همه حوزه‌هاست، تصریح کرد: هرجا مردم احساس کنند دشمن در حال سوءاستفاده است، خیلی زود صفوف خود را جدا می‌کنند. نمونه این موضوع آنچه بود که چند ماه پیش در کشور رخ داد. مردم خواسته‌هایی داشتند ولی وقتی احساس کردند دشمن نقش آفرینی می‌کند، سریع دشمن را تنها گذاشتند. آیت ا... رئیسی تاکید کرد: سخن ما با اندیشه و تفکر غیرانقلابی است. این تفکر کار را مشکل می‌کند و به جای اندیشه به اقتصاد مستقل و مقاومتی، به اقتصاد وابسته می‌اندیشد. نگاه این تفکر به سیاست از موضع انقلابی نیست بلکه پیامی که می‌دهد نه پیام مقاومت که مذاکره است. مردم در تشییع جنازه سلیمانی اثبات کردند رای شان به مقاومت است نه مذاکره.
    ما کار خودمان را کردیم
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما ایستاده‌ایم و عقب نشینی نمی‌کنیم گفت: تحریم و جنگ علیه ما کردند و کشتند و هر شرارتی توانستند انجام دادند اما قدرت اسلام روزبه‌روز بیشتر شد. آیت‌ا... احمد جنتی با اشاره به پایان بررسی صلاحیت‌های داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس یازدهم، اظهارداشت: ما کار خودمان را کردیم و اینک نوبت مردم است. مردم به نامزدهایی که دروغ می‌گویند رای ندهند.
    بدون مردم هیچ هستیم
وزیر امور خارجه در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد: ما هرچه داریم از این مردم داریم، این مردم مهم‌ترین مبنای قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند. هرکس به مردم تکیه کند و هرکس امید و اعتمادش بعد از خدا به مردم ایران باشد، می‌تواند موفق باشد. محمدجواد ظریف گفت: موفقیت ما در تکیه به مردم است. همچنین محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس اذعان کرد: مردم ما انقلاب را از خودشان می‌دانند و می‌دانند که سرنوشت‌شان در پای صندوق‌های رأی تصویب و تعیین می‌شود و به رغم برخی مشکلات و انتقاداتی که به شیوه مدیریتی در کشور و همچنین نقدهایی که به عملکرد مجلس دارند اما بازهم پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و این بار نیز پرشور همین کار را خواهند کرد...
ادامه صفحه 6