در‌انتخابات باید امنیت کشور به‌صورت کامل محفوظ بماند

آرمان: مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد. ایشان در ابتدای ورود به میدان، با حضور بر مزار شهیدان گمنام و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس را گرامی داشتند و از خداوند متعال، علوّ درجات آنان را مسألت کردند. مقام معظم رهبری همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان و چند تن از فرزندان شهیدان مدافع حرم را مورد تفقد قرار دادند.
امنیت کشور از افتخارات است
مقام معظم رهبری با اشاره به عوامل اقتدار کشور و ملت ایران و علت مخالفت بدخواهان با این عوامل اقتدار، به تبیین «اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت» دشمنان نظام اسلامی پرداختند و با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش موجود کشور در منطقه پرآشوب، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که مورد هدف قدرت‌های استکباری نیز قرار دارد، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را به چند موضوع مهم از جمله «اعلام صریح و قاطعانه اینکه مسائل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت آنهاست»، سفارش کردند و گفتند: امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل‌های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعا با سیلی سختی مواجه خواهد شد.
سپاه یکی از عوامل اقتدار در کشور است


مقام معظم رهبری با تبریک ایام سالروز ولادت حضرت بقیه‌ا... (عج)، به عوامل اقتدار کشور اشاره کردند و با تأکید بر اینکه دشمنان همواره نسبت به عوامل اقتداربخش جمهوری اسلامی بغض و کینه دارند، افزودند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از عوامل اقتدار کشور است که نشانه خشم و ناراحتی از آن، در تبلیغات بین‌المللی و اظهارات سیاسیون استکبار کاملا آشکار است. ایشان «علم و پیشرفت علمی» را از دیگر عوامل اقتدار کشور برشمردند و خاطر نشان کردند: به همین علت است که آنها با اعزام مزدوران خود، دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند، چون نسبت به پیشرفت علمی ایران، غضب و کینه دارند. مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه «اقتصاد قوی و مستقل» از جمله عوامل اقتدار است، گفتند: علت تحریم ایران و اتخاذ تدابیر گوناگون برای ضربه زدن به اقتصاد کشور، همین موضوع است و ای کاش اقتصاددانان مومن کشور، تدابیر مختلف بدخواهان را به‌منظور ضربه زدن به اقتصاد، برای مردم کشور تشریح کنند.
با قدرت توان موشکی‌‌مان را افزایش خواهیم داد
 مقام معظم رهبری به «قدرت نظامی» به‌عنوان یکی دیگر از عوامل اقتدار اشاره و خاطر نشان کردند: جنجال‌های گسترده‌ای که در مورد توان موشکی جمهوری اسلامی به‌راه انداخته می‌شود، به‌دلیل خشم و کینه‌ای است که از این عامل اقتدار در دل دارند. فرمانده کل قوا تأکید کردند: ما موشک داریم و موشک‌های ما بسیار دقیق است و اهداف مورد نظر را از فاصله هزاران کیلومتری با دقت بالا، هدف قرار می‌دهد و این توانایی را با قدرت حفظ خواهیم کرد و با قدرت هم آن را افزایش خواهیم داد. ایشان، «عناصر نظامی فداکار» همچون شهیدان صیاد شیرازی و شوشتری را از دیگر عوامل اقتدار دانستند و افزودند: «ایمان، حیا و اخلاق جوانان» و همچنین «روحیه جهاد و مقاومت در ملت»، از دیگر عوامل اقتدار هستند و به همین علت است که به روحیه مقاومت و جهاد، تهمت «خشونت و تندروی» می‌زنند و متأسفانه برخی هم این ادبیات استعماری را در داخل تکرار می‌کنند. ایشان «مجموعه‌های حافظ امنیت» از جمله «نیروهای مسلح» را از دیگر عوامل اقتدار برشمردند و تأکید کردند: بستر امنیت برای هر کشوری، لازم‌تر و مهم‌تر از هر چیزی است، زیرا اگر امنیت نباشد، پیشرفت علمی و اقتصاد هم وجود نخواهد داشت.
دولت مقاومت تسلیم زور نمی‌شود
 مقام معظم رهبری بعد از برشمردن عوامل اقتدار به تببین موضوع «دولت مقاومت» پرداختند و گفتند: امروز جمهوری اسلامی ایران، دولت مقاومت است و دولت مقاومت یعنی تسلیم زورگویی نشدن و در موضع اقتدار، ایستادن.
ادامه در صفحه 6