خدا را شکر می‌کنم مخاطب «خروج» خانواده است

سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: کارگردان «خروج» در این دعوت ویدئویی گفت: «من سال ۹۸ فیلمی به نام «خروج» ساختم که در جشنواره فیلم فجر هم شرکت کرد. همیشه مبنا بر این بوده است که در سال جدید فیلم‌هایمان اکران می‌شد ولی با وضعیت کرونایی که پیش آمده این امکان از ما سلب شد و آینده مبهمی هم در مقابل ماست که نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.»
وی افزود: «[به همین علت]عزیزان تصمیم گرفتند به روش اینترنتی این کار را انجام دهیم که تا امروز در سینمای ایران رخ نداده بود و ما پیشگامان این مسیر در سینمای ایران محسوب می‌شویم. به هر حال این روش هم شدنی است و هم جواب می‌دهد؛ چراکه مردم این روز‌ها در خانه‌هایشان و در کنار عزیزانشان هستند و چه خوب که ما هم از این فرصت استفاده کنیم و شما را در این فیلم شریک کنیم.»
حاتمی‌کیا ادامه داد: «من امیدوارم که این نوع بلیت خریدن و این سنت جدید را انجام بدهیم و خانواده در کنار هم فیلم را ببینند. خدا را شکر می‌کنم که فیلمم از نوعی است که کاملاً می‌توانند خانواده در کنار هم باشند و آن را ببینند. من امیدوارم خدایی نکرده دانلودی صورت نگیرد و به شکل غیرقانونی فیلم پخش نشود. البته معتقدم مردم ما به حدی فهیم شده‌اند که می‌دانند در حوزه‌های فرهنگی این کار یعنی ضربه زدن به ارکان تهیه این فیلم.»
این سینماگر تأکید کرد: «بقای ما به این است که فیلم ساخته شود، بودجه‌ای خرج شود و بعد از طریق نمایش فیلم، بودجه برگردد و باز یک فیلم دیگر [بسازیم]و ما به این نیاز داریم. من امیدوارم این اتفاق بیفتد. ان‌شاءالله که با دیدن فیلم ما مدیون آن دو ساعتی که وقت گذاشتید و مبلغی که خرج کردید، نباشیم و سرمان بلند باشد، به امید خدا.»
اکران فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به دلیل شیوع ویروس کرونا و ادامه تعطیلی سالن‌های سینمایی در سراسر کشور، از امروز به صورت آنلاین و با پرداخت ۱۲هزار تومان در سرویس‌های وی‌اودی سایت‌های «فیلیمو» و «نماوا» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. بر اساس پروتکل اعلام شده مدت اعتبار و زمان استفاده هر بار خرید بلیت فیلم «خروج» ۲۴ ساعت است که مخاطبان می‌توانند در این بازه زمانی از آن برای تماشای خانوادگی تازه‌ترین اثر سینمایی حاتمی‌کیا استفاده کنند.