فرمانده کل ارتش: ارتش همواره در کنار مردم و همراه مردم بوده است

استاندار تهران دیروز با حضور در ستاد فرماندهی ارتش، با فرمانده کل ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.
امیر سرلشکر موسوی در دیدار با استاندار تهران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم و همراه مردم بوده است. هر جایی هم که لازم بوده چه در صحنه جنگ سخت و چه در صحنه‌های مردم‌یاری، برای دفاع از مردم و کمک به مردم، مومنانه در خدمت ملت شریف ایران بوده و خواهد بود.
انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران، نیز در این دیدار با تقدیر از خدمات و اقدامات نیروهای ارتش در مقابله با ویروس کرونا گفت: اقدامات و خدمات مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف به‌ویژه کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا و همراهی با ملت شریف ایران مخصوصاً راه‌اندازی و ایجاد مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاهی 2 هزار تخت‌خوابی در آن شرایط و با سرعت و ویژگی‌های خاص، موجب قوت قلبی برای مردم شد و اطمینان و اعتمادی را در جامعه ایجاد کرد.
سایر اخبار این روزنامه
نخستین ماهواره نظامی ایران توسط سپاه پرتاپ شد «نور» سپاه در مدار زمین محمدرضا ستاری بحران طلای سیاه پلیس به ویدئوی منتشره از سوی سحر قریشی واکنش نشان داد دلجویی شهرداری از پاکبان ویدئوی خانم بازیگر مجلس و دولت برای کاهش بیماران کووید 19 مردم را تحت فشار قرار می‌دهند؟ محاصره مردم با تصمیم‌های عجیب کرونایی شیوع ویروس کووید 19 تا چه میزان روابط سیاسی و اقتصادی چین و اروپا را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای با کلیات طرح قوانین انتخابات موافقت کردند مچ‌اندازی بهارستانی‌ها بر سر تایید صلاحیت‌ها «ابتکار» از پیامدهای تعطیلی کتابفروشی‌ها، کافه‌ها، سالن‌های تئاتر و... می‌گوید رئیس‌جمهوری در جلسه هیئت دولت: رقابت انتخاباتی را بگذارید برای سال بعد به دنبال دستور درگیری ناوهای آمریکایی با قایق‌های سپاه ترامپ تهدید کرد، سخنگوی نیروهای مسلح ایران جواب داد به دنبال دستور درگیری ناوهای آمریکایی با قایق‌های سپاه ترامپ تهدید کرد، سخنگوی نیروهای مسلح ایران جواب داد فرمانده کل ارتش: ارتش همواره در کنار مردم و همراه مردم بوده است روحانی با سلطان عمان و رئیس‌جمهوری ترکیه تلفنی گفت‌وگو کرد ادامه دیپلماسی تلفنی روحانی ارائه گزارش وزارت آموزش‌و‌پرورش درباره شبکه آموزش دانش‌آموزان با نام اختصاری «شاد»