اقدامات گهرزمین قابل تحسین است

 آقایان علی‌اکبر پوریانی، مدیرعامل شرکت گهرزمین و محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از آسایشگاه جانبازان این شرکت بازدید کردند.
به گزارش روزنامه مردم‌سالاری به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سنگ‌آهن گهرزمین؛  آقایان علی‌اکبر پوریانی، مدیرعامل شرکت گهرزمین و محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از آسایشگاه جانبازان این شرکت بازدید کردند.  علی‌اکبر پوریانی در این بازدید با ارائه گزارشی از کارهای انجام شده در این زمینه عنوان کرد: این مجموعه در مساحت 550 متر مربع با تجهیزات کامل در اختیار جانبازان قرار دارد که شامل 6 اتاق 3 تخته می‌باشد و همزمان می‌تواند میزبان 18 جانباز قطع نخاعی باشد.
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح توسعه مجموعه در دستور کار است و با تمامی وجود در خدمت جانبازان و ایثارگران هستیم.  همچنین نماینده مردم کرمان و راور با اشاره به موفقیت‌های شرکت گهرزمین در زمینه‌های مختلف گفت: اقدام گهرزمین در بحث ساخت و تجهیز این آسایشگاه قابل تحسین است که این مهم، نشان از توجه این شرکت به جایگاه شهداء، ایثارگران و جانبازان می‌باشد. وی مدیریت شرکت گهرزمین را موفق دانست و افزود: آقای پوریانی از افرادی هستند که در زمینه خدمت به جانبازان و ایثارگران کارهای بزرگی کردند و همیشه به تاکیدات شهید سپهبد سلیمانی توجه خاصی داشتند.