کمک ۵۸ میلیارد تومانی مردم در طرح اطعام مهدوی


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مجید باجلان اظهار داشت: هدف اولیه طرح اطعام مهدوی راه‌اندازی ۳۱۳ مرکز اطعام و توزیع پنج میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان بود. در حال حاضر هزار و 60  آشپزخانه بزرگ با این طرح همکاری می‌کنند و روزانه بیش از ۲۰۰هزار پرس غذا طبخ و میان محرومان توزیع می‌شود.
باجلان با اشاره به همکاری ۲۰ هزار نیروی داوطلب در اجرای طرح اطعام مهدوی افزود: تا روز شنبه حدود 1/5 میلیون وعده غذای گرم نیازمندان ارائه شده و تا پایان ماه مبارک رمضان، میزان طبخ و توزیع غذای گرم از پنج میلیون فراتر خواهد رفت.
وی ادامه داد: برنامه کمیته امداد توزیع غذای گرم در میان نیازمندان شهری است و برای مناطق روستایی به دلیل دوری مسافت و رعایت مسائل بهداشتی، جیره خشک غذایی توزیع شده است.
رئیس ستاد مرکزی طرح اطعام مهدوی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۸ میلیارد تومان توسط مردم به صورت نقدی و ارائه مواد غذایی به این طرح کمک شده است، گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند برای پیوستن به این طرح، کمک‌های خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰، شماره حساب ۰۱۰۳۳۳۳۳۳۳۰۰۰، شماره حساب بانک ملی ۳۳۳۳ و یا از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* به کمیته امداد ارائه کنند.
سایر اخبار این روزنامه