عبدالرضا هاشم‌ زایی: جوانان را تهدید امنیتی دانستن، اشتباه است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه یک جریان با تفکر بسته، برخلاف جریان عقلانیت و تعاملی، جوانان را یک تهدید امنیت ملی می‌داند، بزرگترین ضربه و اشتباه در مورد نسل آینده‌ساز کشور خواهد بود.
به گزارش ایرنا، عبدالرضا هاشم‌‌زایی طی سخنرانی در مازندران گفت: همین جوانان عاشق وطن و شهادت‌طلب بودند که هشت سال دفاع مقدس را مدیریت و هدایت کردند و آقایان به جای بهره‌گیری از ظرفیت نسل جوان جامعه، دختر و پسر را یک تهدید می‌بینند. این نماینده مجلس اضافه کرد: در زمان حساس کنونی و شرایطی که جمهوری اسلامی ایران با آن در فضای بین‌المللی ومنطقه‌ای مواجه است، تعامل با دنیا یک نوع سرمایه‌گذاری رو به جلو است ونباید نگاه جاسوسی به همه کشورها داشت. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه باید بررسی کنیم که کاسبان تحریم در این کشور چه کسانی بودند، افزود: دو دسته دراین جریان بودند، یک دسته که قبل از انقلاب از کشور رفتند و عده‌ای دیگر که در داخل تحت شعارهای فریبنده و پوپولیستی از تحریم‌ها امثال بابک زنجانی را پرورش و رونمایی کردند. هاشم‌زایی افزود: باید به دنبال این قضیه باشیم که بابک زنجانی بدون ریشه و بنیه مالی قوی، از سوی چه افراد و گروهی به بیش از 12هزار میلیاردتومان بادآورده دست یافته و باید به دنبال شرکا وافرادی باشند که او را حمایت وهدایت کردند. وی، با اشاره به اینکه رشد اقتصادی سرمایه‌گذاری می‌خواهد وهیچ کشوری اکنون بدون سرمایه‌گذاری و تعامل با دنیا آباد نشده است، اضافه کرد: بی‌تدبیری دولت گذشته و اجرای سیاست‌های غلط، ایران را در معرض جنگ قرار داد اما حضور دولت تدبیر و امید و سیاست‌های معتدل و جنگ‌گریزانه دولتمردان، کشور را از خطر گرفتار شدن در مشکلات بزرگ نجات داد.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر کشور: نتایج انتخابات ریاست جمهوری تدریجی اعلام نمی‌شود تحریم انتخابات؛ اعتراض مدنی یا غیرفعال بودن سیاسی؟ وقتی رای ندادن نوعی رای دادن است! آسمان ایران نونوار شد چالش عکس با هواپیماهای جدید رضا دهکی همراه شو عزیز باوجود فضای تبلیغات مجازی، هنوز بسیاری از کاندیداها از تبلیغات کاغذی برای معرفی خود استفاده می‌کنند فعالان محیط زیست از دولت دوازدهم چه انتظاراتی دارند؟ نگرانی برای آب، امیدواری برای خاک نهاده‌های مردمسالاری بازخوانی شد دموکراسی زیر چتر انتخاب در گفت و گویی با عضو شورای راهبردی روابط خارجی بررسی شد چشم انداز ائتلاف سعودی – صهیونیستی حتی یک رای می‌تواند آینده را تغییر دهد حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: آرامش کشور در آستانه انتخابات را باید قدر دانست شمخانی: انتخابات، فرصتی برای رشد آگاهی عمومی و ارتقای امنیت ملی است کمالی: صداوسیما کشور را به سمت جنگ و جدال می‌برد عبدالرضا هاشم‌ زایی: جوانان را تهدید امنیتی دانستن، اشتباه است محل استقرار شبکه‌های رادیویی در روز انتخابات توضیحات معاونت حقوقی ریاست جمهوری درباره سند 2030