توضیح درباره واکنش کدخدایی به یک گزارش

توضیح درباره واکنش کدخدایی به یک گزارش ‌روزنامه «شرق» در روز یکشنبه، ٢٩ تیرماه گزارشی با تیتر «رقبای آذر» منتشر کرد که در این گزارش آخرین وضعیت انتخاب ریاست دیوان محاسبات و گزینه‌های آن بررسی شده بود. در پی انتشار این گزارش و البته بعد از ماجرای ورود آقای بقایی و همراهانش به روزنامه «شرق»، آقای عباسعلی کدخدایی در توییتی به گزارش «شرق» این‌طور واکنش نشان دادند: «‏ما که زور برهم‌زدن هیچ دفتری را نداریم چه برسد به روزنامه شرق! البته اگر زورش هم بود این را صحیح نمی‌دانستیم، چراکه ساحت خبرنگار و رسانه احترامی بس زیاد می‌طلبد.
«شرق» اما بگوید چرا در بیان اخبار کذبی همچون گزینه‌بودن بنده برای دیوان‌ محاسبات عجله می‌کند؟!
فاستبقوا الخیرات!»
اشاره آقای کدخدایی به گزارش «رقبای آذر» منتشر شده از سوی «شرق» است که در آن به نقل از جعفر قادری، نماینده مجلس، آقای کدخدایی به عنوان گزینه ریاست دیوان محاسبات آمده بود. نسبت بیان «اخبار کذب» به روزنامه «شرق» در حالی از سوی آقای کدخدایی مطرح شده که منبع خبر ما درباره گمانه‌زنی‌ بر سر حضور احتمالی آقای کدخدایی در میان گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات خبرگزاری خانه ملت بوده است. در ادامه متن خبر خانه ملت بی‌کم و کاست آمده است.


«۵ گزینه‌ اصلی ریاست دیوان محاسبات کشور/ کدخدایی جدی‌ترین گزینه
اسامی ۵ گزینه اصلی ریاست دیوان محاسبات کشور منتشر شد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت؛ جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درخصوص گزینه‌های مطرح برای تصدی ریاست دیوان محاسبات کشور اظهار داشت: تاکنون در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در این مورد بحثی صورت نگرفته است. وی ادامه داد: تمام افرادی که داوطلب برعهده‌گرفتن این مسئولیت هستند، باید رزومه، سوابق و تجارب خود را برای کمیسیون ارسال کنند و از هفته آینده و پس از تعطیلات مجلس این مورد را در کمیسیون بحث خواهیم کرد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات درباره گزینه‌های تصدی این پست خاطرنشان کرد: فرهاد رهبر، حسن سبحانی، عباسعلی کدخدایی، محمدحسن صادقی و امین‌حسین رحیمی از گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات کشور هستند.
قادری یادآور شد: برخی از نمایندگان مجلس همچون محمد‌قسیم عثمانی و محمدعلی عبدالله‌زاده نیز برای ریاست دیوان محاسبات اعلام آمادگی کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، گفته می‌شود شانس عباسعلی کدخدایی برای ریاست دیوان محاسبات کشور از بقیه گزینه‌ها بیشتر است».