معاون سیاسی وزیر کشور: باید کرونا را به عنوان یک شگفتی ساز برای انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفت

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: قطعا باید این بیماری را هم به عنوان یک شگفتی ساز برای انتخابات ۱۴۰۰ هم ببینیم و همه تمهیدات لازم و تجاربی که در همه پرسی روسیه، پارلمان کره جنوبی و انتخابات آمریکا انجام شد، ببینیم که کدام را می‌توانیم اجرا کنیم.
وی اظهار کرد: درگیر یکی از پاندمی هایی که این نسل به خود ندیده، هستیم و همه دنیا درگیر شده و فشار سنگینی روی مردم، مدیریت کشور و معیشت و بهداشت مردم وارد شده و در کنار آن فشار سنگینی از تحریم ها وارد می شود و شاید مهم ترین وظیفه دولت این است این مرحله را به درستی و سیاستگذاری دقیق پشت سر گذاشته و فضای آرامی برای انتخابات ۱۴۰۰ ایجاد کند. عرف تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که انتخابات را با سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت برگزار کنیم و انتخابات امن با مشارکت قابل قبول و حضور همه گروه ها و جناح‌هایی که در خانواده انقلاب اسلامی تعریف می شوند، داشته باشیم.
معاون سیاسی وزارت کشور اظهار کرد: قطعا باید این بیماری را هم به عنوان یک شگفتی ساز برای انتخابات ۱۴۰۰ هم ببینیم و همه تمهیدات لازم و تجاربی که در همه پرسی روسیه، پارلمان کره جنوبی و انتخابات آمریکا انجام شد، ببینیم که کدام را می توانیم اجرا کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» دالیل کاهش قیمت طلا در روزهای اخیر را بررسی کرد سقوط آزاد سکه! رضا دهکی چوب و پیاز کرونا ستاد ملی کرونا: از تعطیلی خبری نیست در انتظار زمستانی سیاه رسانه‌ها چقدر در پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا نقش داشتند؟ رسانه علیه ترامپ ۴۵ درصد اشتغال در بخش غیر رسمی است چالش تعطیلی کامل کسب و کارها در دوران کرونا سهمیه‌های کسب شده در راه توکیو بررسی شد ضربه کرونا به کاروان المپیک ایران وندی شرمن: مذاکره مجدد در مورد برجام سخت است از پاستور و بهارستان تا جورجیا و آریزونا جدال ادامه دار بر سر آدرس گرانی ها روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت: هدف بودجه ۱۴۰۰ قطع وابستگی مستقیم بودجه به نفت است تغییر نتیجه انتخابات آمریکا، سوت آغاز ناآرامی‌های داخلی است؟ ترامپ، شکست خورده مدعی معاون سیاسی وزیر کشور: باید کرونا را به عنوان یک شگفتی ساز برای انتخابات ۱۴۰۰ در نظر گرفت یک کارشناس مسائل غرب آسیا تشریح کرد چالش‌های بنیامین نتانیاهو با جو بایدن